سرلشکر باقری در واکنش به ترور دانشمند هسته‌ای:

انتقام سختی در انتظار گروه‌های تروریستی خواهد بود/ تا تعقیب و مجازات عاملان این ترور از پای نخواهیم نشست

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور بدانند که انتقام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود؛ تا تعقیب و مجازات عاملان این ترور از پای نخواهیم نشست.
کد خبر: ۴۲۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴ - 27November 2020

انتقام سختی در انتظار گروه‌های تروریستی خواهد بود/ تا تعقیب و مجازات عاملان این ترور از پای نخواهیم نشستبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در پی ترور محسن فخری‌زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، که منجر به شهادت وی شد، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.

متن پیام سردار سرلشکر باقری به شرح ذیل است:

«وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی‌شود. خداوند به زودی آنان را راه می‌نماید و حالشان را نیکو می‌گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، ماوا می‌دهد».

بار دیگر تروریست‌های کوردل وابسته به استکبار جهانی و رژیم پلید صهیونیستی در اقدامی وحشیانه، یکی از مدیران و خدمتگزاران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور را به شهادت رساندند.

شهید دکتر محسن فخری زاده؛ رییس سازمان پژوهش و نواوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در زمره مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود که در طول دوران عمر بابرکت خود منشا خدمات فراوانی شده بود و توانسته بود توان دفاعی کشور را به تراز قابل قبولی از بازدارندگی برساند. ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ضربه سنگینی به مجموعه دفاعی کشور بود، اما دشمنان کوردل بدانند راهی را که شهید فخری زاده‌ها آغاز کرده اند، هرگز متوقف نخواهد شد. گروه‌های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور هم بدانند که انتقام سختی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند صنعت دفاعی به فرمانده معظم کل قوا مد ظله العالی، وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، همکاران ایشان و خانواده گرانقدر آن شهید؛ اطمینان می‌دهیم تا تعقیب و مجازات عاملان این ترور شهید محسن فخری زاده از پای نخواهیم نشست.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار