خدمات شایسته جهادگران یزدی به بیمارن کرونایی

معاون سرمایه انسانی هیئت انصار ولایت یزد گفت: ۳۰ نفر از جهادگران جوان به منظور ارائه خدمت به بیماران کرونایی به کمک کادر درمان شتافتند.
کد خبر: ۴۲۸۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱ - 27November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، جمعی از مبلغان جهادگر هیئت انصار ولایت دارالعباده به منظور خدمت به بیماران مبتلا به کرونا و کمک به کادر درمان در بیمارستان گودرز یزد حضور یافتند‌.

حجت‌الاسلام «مروستی‌زاده» معاون سرمایه انسانی هیئت انصار ولایت یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد:  حدود ۳۰ نفر از جهادگران هیئت انصار ولایت یزد در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر حضور جوانان مخلص در میدان مقابله با کرونا جهت خدمت به بیماران و کمک به کادر درمان، پس از آموزش‌های لازم در بیمارستان گودرز مستقر شدند.

وی افزود: در این راستا خادمان جهادگر به صورت روزانه، در دو شیفت کاری، مشغول انجام امور خدماتی و فرهنگی در این واحد درمانی هستند. پذیرایی از بیماران و کادر درمان، همراهی و روحیه بخشی به بیماران، برقراری ارتباط بین بیماران و خانواده‌ها، حمل و نقلِ دارو و مواد غذایی، تهیه آب میوه، انجام امور شخصی بیماران و ایجاد فضای نشاط از جمله فعالیت‌های خدماتی این گروه جهادی است.

مروستی‌زاده به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده از جمله اقامه نماز جماعت با رعایت پروتکل‌ها، قرائت صلوات خاصه، دعای هفتم امام سجاد(ع) و دعای فرج در زمان‌های مقرر، اهداء بسته‌های فرهنگی شامل تسبیح و ادعیه، پاسخ به سوالات شرعی و... اشاره کرد.

وی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه این گروه جهادی در شب‌های جمعه گفت: یکی از اقدامات مؤثر در جهت‌ روحیه‌دهی به بیماران کرونایی، بردن پرچم‌های متبرک حرم ذوات مقدس اهل بیت (ع) در جمع بیماران است که در شب‌های جمعه انجام می‌شود. در این برنامه ۳ نفر از مبلّغان جهادگر هیئت، با در دست داشتن این پرچم‌های نورانی، دل‌های بیماران را غرق در امید و نور می‌کنند و اینگونه بیماران را به فیض زیارت می‌رسانند.

وی با بیان اینکه حضور این پرچم‌های مطهر در شب زیارمتی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و توسل به محضر این بزرگواران، لحظاتی معنوی را برای بیماران و کادر درمان بیمارستان گودرز رقم می‌زند عنوان کرد: این جوانان جهادی ضمن عیادت از بیماران و قدردانی از کادر درمان، بسته‌های تبرکی امام رضا(ع) و گلاب متبرک را میان آن‌ها توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار