جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین ترور محسن فخریزاده را محکوم کردند

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین جنایت و عملیات ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان را محکوم کردند.
کد خبر: ۴۲۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۶ - 27November 2020

جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین ترور محسن فخریزاده را محکوم کردندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، جنبش مقاوم اسلامی فلسطین «حماس» در بیانیه‌ای اعلام کرد: عملیات ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای ایران همزمان با تهدیدات مستمر آمریکایی و صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی با هدف محروم کردن امت اسلامی از ابزار‌های پیشرفت و قدرت صورت گرفته است تا این ابزار تنها در انحصار رژیم اشغالگر از طریق باقی نگهداشتن منطقه در گرداب قتل و کشتار و به تبع آن ایجاد آشوب در راستای منافع این رژیم باشد.

این بیانیه می‌افزاید: خالصانه‌ترین تسلیت خود را به مردم مسلمان ایران و رهبران آن ابراز می‌داریم و اطمینان داریم که ایران و امت اسلامی می‌تواند این خسارت را با تلاش و پیشرفت جبران کرده و انحصارگرایی استکبار را در هم شکند.

در همین راستا، محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی حماس نیز گفت: جمهوری اسلامی ایران به مانند گروه‌های مقاومت در منطقه یک تهدید علیه موجودیت رژیم اشغالگر است؛ ترور محسن فخری‌زاده در چارچوب تلاش‌های آمریکایی-اسرائیلی برای تضعیف ایران صورت گرفته است.

الزهار تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از قدرت‌های اسلامی اصیل که مواضع اصولی خود را تحت فریبکاری و فشار تغییر نمی‌دهند، هراس دارد.

وی گفت: این ترور جنایتکارانه جمهوری اسلامی را تضعیف نخواهد کرد؛ هرچند ترور دانشمندان باید به وضوح و صریحا پاسخ داده شود که البته زمان، مکان و چگونگی این پاسخ را تهران مشخص خواهد کرد.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد: تجاوز تروریستی و ترور جنایتکارانه و بزدلانه دانشمند ایرانی که رد پای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها در آن به وضوح نمایان است را به شدت محکوم می‌کنیم.

جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: به جمهوری اسلامی ایران تسلیت می‌گوییم و اطمینان داریم که این کشور به پیشرفت در همه زمینه‌ها ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار