اعلام برگزیدگان نهایی مسابقه کتابخوانی شهید «زین الدین»

نفرات برگزیده مسابقه کتابخوانی زندگی و خاطرات شهید مهدی زین الدین در قم معرفی شدند.
کد خبر: ۴۲۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳ - 28November 2020

اعلام برگزیدگان نهایی مسابقه کتابخوانی شهید «زین الدین»به گزارش خبرنگار دفا‌پرس از قم، اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی کتاب «زندگی و خاطرات شهید مهدی زین الدین» که از اول تا سی ام آبان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در قم برگزار شده بود، اعلام شد.

مسابقه مزبور به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، اداره کل زندان ها، مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و بانک ملی ایران برگزار شد.

به گفته وحید رسولی مسئول معاونت ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، ۲۱۸۵ نفر در سطح استان در این مسابقه شرکت کرده بودند که ۱۶۰۰ نفر از آنان را زندانیان و ماموران و کارکنان ندامتگاه‌های استان تشکیل می‌دادند.

وی افزود: مسابقه کتابخوانی زندگی و خاطرات شهید زین الدین به مناسبت سی و ششمین سالگرد شهادت این شهید سرافراز و به صورت مجازی برگزار شد و در پایان، ۲۵ نفر به عنوان برگزیده نهایی معرفی و پس از اطلاع رسانی، جوایز و هدایای آنان تقدیم گردید.

شهید مهدی زین الدین فرمانده لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) بود که ۲۷ آبان سال ۱۳۶۳ به همراه برادرش مجید به دست ضدانقلاب در دارساوین در نزدیکی سردشت به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار