مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ملت امام حسین (ع) را واهمه و گریزی از شهادت نیست

در پیام سردار عباس یوسفی آمده است: به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در پایتخت ایثار و جهاد و شهادت به دشمنان ذلیل و بزدل انقلاب می‌گویم که خدمتگزاران نظام و ملت امام حسین (ع) را گریز و واهمه از شهادت نیست.
کد خبر: ۴۲۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ - 28November 2020

دشمنان بدانند که ملت امام حسین(ع) را واهمه و گریزی از شهادت نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی شهادت دانشمند هسته ای کشورمان را تبریک و تسلیت گفت. 

در متن این پیام آمده است :

انا لله و انا الیه راجعون

دیگر بار و البته همچون همیشه استکبار جهانی و نوکر ناخلفش رژیم متقلب صهیونیستی به صورت ناجوانمردانه دست به قتل و ترور زدند و برگ سبز و زرین دیگری را از درخت تنومند و دفتر پربار انقلاب اسلامی چیدند.

شهادت مظلومانه و ناجوانمردانه دانشمند ارشد هسته ای کشورمان شهید «محسن فخری زاده» توسط تروریست های ناجوانمرد رژیم صهیونیستی و نوکران دست نشانده اش را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم عزیز ایران تبریک و تسلیت می گویم و به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در پایتخت ایثار و جهاد و شهادت به دشمنان ذلیل و بزدل انقلاب می گویم که خدمتگزاران نظام و ملت امام حسین (ع) را گریز و واهمه و دغدغه ای جز شهادت نیست.

در پایان این پیام خطاب به ناقضان حقوق بشر و متولیان ترور و قتل و بنیانگذاران داعش آمده است؛ بدانید و آگاه باشید که ثمره ی خون این شهید، ده ها جوان اندیشمندی است که دارند قله های علمی هسته ای را فتح می کنند و شما بزودی شاهد افتتاح دستاوردهای آنان خواهید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار