پیام آیت‌الله «عبادی» در پی ترور شهید «محسن فخری‌زاده»؛

انتقام خون شهید «محسن فخری‌زاده» و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد

آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با ارسال پیامی شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ - 28November 2020

انتقام خون شهید عزیزمان «محسن فخری‌زاده» و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با ارسال پیامی شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

 «و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع شهید «محسن فخری‌زاده» اندوه دیگری بر دل مردم شریف ایران اسلامی و دوستداران علم و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی نهاد.

این ترور بزدلانه که عاملان و طراحانش شبکه‌ی تروریزم بین‌الملل دولتی اعم از صهیونیزم و آمریکای جنایتکار است، نشانه‌‌های به بن‌‌بست رسیدنِ استکبار جهانی، در مقابله با ملت مصمم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.

دستاوردها و پیشرفت های حوزه‌های علمی، دفاعی، موشکی و هسته‌ای کشور ثمره وجود انسان‌های مخلص و فداکاری از جنس سردار دل‌ها «حاج قاسم سلیمانی» عزیز و شهید « محسن فخری‌زاده» ها است.

یقینا انتقام خون شهید عزیزمان «محسن فخری‌زاده» و دیگر شهدای ترور گرفته خواهد شد.

اینجانب شهادت این عزیز را به حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ آن عزیز سفرکرده و به جامعه‌ علمی و هسته‌ای كشور و به عموم مردم شریف ایران، تبریک و تسلیت می‌گویم و برای آنان صبر و سكینه‌ الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسألت می‌كنم و یاد شهیدان هسته‌ای کشورمان علی‌محمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی‌روشن رحمه اللّه علیهم را گرامی می‌دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها