رئیس بسیج هنرمندان گیلان خبر داد:

اولین مسابقه «طراحی شخصیت و فضاسازی» در گیلان برگزار می شود

«روح الله قمری» با بیان اینکه مسابقه در دو بخش نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود گفت: نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ سال و جوانان ۱۸ تا ۴۰ سال مخاطبان اولین مسابقه «طراحی شخصیت و فضاسازی» در دو بخش طراحی دستی و طراحی دیجیتال هستند.
کد خبر: ۴۲۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹ - 28November 2020

اولین مسابقه «طراحی شخصیت و فضاسازی» در گیلان برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «روح الله قمری» رئیس بسیج هنرمندان گیلان صبح امروز شنبه (8 آذر) با اشاره به اعلام فراخوان اولین مسابقه «طراحی شخصیت و فضاسازی» اظهار داشت:  توانایی «واگویه» یا گفتگوی درونی با خود یکی از وجوه تمایز انسان با دیگر موجودات است که می‌تواند انسان را به موفقیت رسانده و یا با واگویه‌های منفی چون نمی‌توانم، از عهده من خارج است و سایر او را نابود کند.

رئیس بسیج هنرمندان گیلان با بیان اینکه گفتگوی درونی یکی از اساسی‌ترین نشانه‌های زنده‌ بودن است تصریح کرد: این مسابقه با موضوع به تصویر کشیدن شخصیت‌های درونی و فضای درون ذهن و با هدف سبک زندگی سالم و ایثارگرانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه در دو بخش نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: نوجوانان ۱۱ تا ۱۷ سال و جوانان ۱۸ تا ۴۰ سال مخاطبان اولین مسابقه «طراحی شخصیت و فضاسازی» در دو بخش طراحی دستی و طراحی دیجیتال هستند.

قمری طراحی دستی در قطع‌های A۳ و A۴، طراحی دیجیتال به‌صورت HD )۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل) با رزولوشن Dpi ۳۰۰ را از قوانین این مسابقه علام کرد و افزود: آثار ارسالی در دو مرحله مقدماتی و نهایی توسط داوران، داوری شود که در مرحله مقدماتی آثار دریافتی مرتبط با موضوعات مذکور توسط هیئت‌داوران بررسی و از بین این آثار، حداکثر ۱۲ اثر در هر بخش انتخاب و به مرحله نهایی راه می‌یابد.

وی متذکر شد: در مرحله نهایی از بین ۱۲ اثر منتخب مرحله مقدماتی در هر بخش سه اثر در صورت کسب امتیاز لازم، به‌عنوان اثر برتر و سه اثر دیگر به‌عنوان آثار شایسته‌ تقدیر به تشخیص گروه داوری انتخاب می‌شوند.

رئیس بسیج هنرمندان گیلان مهلت ارسال آثار را  ۹ دی اعلام کرد و اظهار داشت: آثار ارسالی ۱۴ دی بررسی شده و نتایج ۲۲ دی اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه از رتبه‌های اول تا سوم فراخوان در دو بخش نوجوان و جوان با لوح سپاس و هدیه نقدی ارزنده تقدیر خواهد شد تاکید کرد: نمایشگاهی از آثار برگزیده و دوره‌های آموزشی توانمندسازی دیجیتال برای شرکت‌کنندگان و به‌صورت ویژه برای برگزیدگان برگزار می‌شود.

قمری با بیان اینکه در سبک طراحی دستی شرکت‌کنندگان می‌بایست اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، تحصیلات، سن و شماره‌های تماس خود را پشت آثار نوشته و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند افزود: در سبک طراحی دیجیتال آثار باید به دو شیوه  در قالب یک حلقه لوح فشرده که روی آن اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی، تحصیلات، سن و شماره‌های تماس را درج کرده و به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال شود و یا  اینکه به آدرس الکترونیکی http://navideshahed.com/fa/forms/۱۸۹ مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این مسابقه توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و انجمن هنرهای دیجیتال بسیج هنرمندان استان گیلان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار