وزیر دفاع در جمع خبرنگاران:

راه شهید فخری‌زاده با قوت و سرعت ادامه می‌یابد

امیر حاتمی گفت: همکاران و شاگردان شهید فخری‌زاده، راه این شهید بزرگوار را با قوت و سرعت ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۴۲۸۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹ - 28November 2020

راه شهید فخری زاده با قوت و سرعت ادامه می‌یابدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و حجت‌الاسلام «سید ضیاءالدین آقاجانپور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع صبح امروز با حضور در منزل شهید «محسن فخری‌زاده» با خانواده این شهید دیدار کردند.

امیر حاتمی پس از دیدار با خانواده شهید فخری‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حق شهید بر گردن همه ما این است که مراسمی باشکوه و در خور شأن این شهید عزیز برپا کنیم، اما با توجه به شرایط خاص کرونایی کشور، امروز خدمت خانواده شهید فخری‌زاده در منزل رسیدیم.

وی افزود: خانواده ایشان هم مثل خودشان فرهیخته و دارای روحیه‌ای بسیار بالا هستند و درخواست همه آنان این است که راه شهید فخری‌زاده را با قوت ادامه دهیم.

وزیر دفاع تصریح کرد: تنها خواسته همسر ایشان این است که «اجازه ندهید راه شهید بسته بماند و راه او را ادامه دهید».

وی گفت: من هم به همسر شهید اطمینان دادم که حتماً همه ما، همکاران و شاگردانی که این شهید بزرگوار در حوزه‌های مختلف با توجه به ابعاد متعدد شخصیتی خود تربیت کرده است، راه وی را ادامه می‌دهیم و راه وی با قوت، سرعت و اطمینان ادامه خواهد یافت.

امیر حاتمی افزود: به برکت خون این شهید عزیز، خانواده ایشان با سربلندی کار‌های ایشان را با قوت ادامه خواهند داد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: شهید فخری‌زاده انسانی مخلص، پرتلاش، مبتکر و خلاق بود که همه عمرش را صرف کار‌های پژوهشی در حوزه‌های مسئولیتی خود کرد.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار