شهادت دکتر فخری زاده، عزم ایران را در پیشبرد اهداف خود راسخ‌تر می‌کند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی شهادت «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت شهیدپرور ایران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ - 28November 2020

شهادت دکتر فخری زاده، عزم ایران را در پیشبرد اهداف خود راسخ‌تر می کند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی شهادت «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت شهیدپرور ایران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

شهادت مظلومانه دکتر «محسن فخری زاده»، ترور بی‌رحمانه و بی‌شرمانه ای است که همچون گذشته در زمان رشد و پیشرفت ملت ایران توسط دشمنان قسم خورده این نظام برنامه ریزی شد تا شاید بتوانند روند توسعه کشور را مختل سازند، غافل از آنکه فرزندان رشید این کشور اجازه نخواهند داد مسیر اوج گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود و عزم ما را در پیشبرد اهداف ترقی بخش در حوزه های مختلف راسخ تر می کند.

ترور كور يك دانشمند نشانه ضعف و استيصال دشمنان است كه توان مقابله علمي، سياسي و حتي نظامي را ندارد و گویای این است که آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها  از توان هسته اي و موشكي ايران هراس دارند.

اقدامات دشمنان قسم خورده این انقلاب و نظام نشان از دشمنی بی‌پایان آنها است و امروز شهادت دکتر فخری زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان شهادت «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، ملت شهیدپرور ایران و خانواده بزرگوار ایشان تبریک و تسلیت عرض می کند و ان شاء الله مسیر شهید فخری زاده و تمام دانشمندان هسته ای ایران تا دستیابی کامل به انرژی صلح آمیز هسته ای ادامه خواهد داشت.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار