نماینده مردم تهران در مجلس:

ترور شهید فخری‌زاده یعنی مذاکره با آمریکا و برجام ساده اندیشی و خیال خام است

الهیان گفت: ترور شهید فخری‌زاده نشان از این دارد که مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام ساده اندیشی و خیال خام است و نتیجه و ثمره ای جز ترور و تحریم‌های بیشتر و مجدد ندارد.
کد خبر: ۴۲۸۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹ - 28November 2020

ترور شهید فخری‌زاده یعنی مذاکره با آمریکا و برجام ساده اندیشی و خیال خام استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگویی درباره ترور کوردلانه شهید فخری زاده از دانشمندان هسته ای کشورمان اظهار داشت: ترور دانشمند هستهرای دکتر فخری زاده بار دیگر زبونی و هراس دشمنان قسم خورده ایران را به تصویر کشید.

وی افزود: دکتر فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای بود که در مسیر نوآوری در صنعت دفاعی ما پیشرو و از مدیران صنعت دفاعی ما بودند به جرم تلاش در مسیر علمی و قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران ترور شدند.

الهیان ضمن تاکید بر این جمله که این نوع حرکت‌ها نشان دهنده اوج ذلت دشمنان نظام است، تصریح کرد: برای افکار عمومی جهان اوج خصومت و خباثت دشمنان جمهوری اسلامی ایران آشکار شد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه این ترور پیام‌هایی برای غربگرایان در کشور داشت، اضافه کرد: خوشبینی مذاکره با آمریکا و بازگشت به برجام و برجام‌های دیگر، خام اندیشی و ساده‌اندیشی نسبت به دشمنان نظام است که نتایج و ثمرات آن را بارها مشاهده کردیم.

وی گفت: امروز جریان غربگرای اصلاح‌طلب به دنبال مذاکره با کسانی است که تجربه ملت ایران بارها و بارها از آنها جز ترور و تحریم مشاهده نکرده که اخرین آن ترور شهید سردار سلیمانی بود؛ ترور شهید فخری‌زاده نشان از این دارد که مذاکره با آمریکا بازگشت به برجام ساده اندیشی و خیال خام است و نتیجه و ثمره ای جز ترور و تحریم‌های بیشتر و مجدد ندارد.

الهیان از دولت دوازدهم خواست تا دیپلماسی انفعال و ترس و ذلت بیرون آمده و به دنبال حرکت‌های مقتدرانه و دفاع از حقوق ملت ایران باشد.

وی با اشاره به پیام تسلیت سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: از ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر باقری و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتظار انتقام قاطع و کوبنده داریم و وزارت اطلاعات در این شرایط باید عاملان این ترور کور را هرچه سریع‌تر شناسایی و آنها را به اشد مجازات برساند.

الهیان تاکید کرد که هوشمندی بیشتری از وزارت اطلاعات انتظار است که قبل از این نوع ترورها پیش بینی لازم را داشته باشند و با هوشمندی اجازه تکرار این اقدامات توسط عاملان ترور را ندهند.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس افزود: آمریکا امروز به عنوان تروریست دولتی در منطقه حضور دارند و این نوع اقدامات نشان از ضعف و شکست آنها در منطقه است.

وی تصریح کرد: کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی این ترور کور را شدیدا محکوم کرده و از مجمامع بین المللی حقوق بشری می‌خواهیم که سکوت مرگبار خود را نسبت به ایجاد ترور و ناامنی شکسته و اقدامات لازم را در جهت محکومیت این ترور داشته باشند.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها