مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران:

راه شهید «فخری‌زاده» با قوت و سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ - 28November 2020

راه شهید «فخری‌زاده» با قوت و سرعت بیشتری ادامه پیدا خواهد کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح شهید «محسن فخری‌زاده» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

«يَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا يُضِيعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِينَ» 171 آل عمران

آنان (شهدا) را مژده نعمت و فضل خدا می‌دهند و خدا پاداش مومنان را تباه نمی‌كند.

خبر تلخ و سنگین ترور یکی دیگر از فرزندان برومند این ملت و عنصر برجسته و کارآمد نظام شهید «محسن فخری‌زاده» در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج «قاسم سلیمانی» موجب حزن و اندوه ملت ایران اسلامی شد و قلب رهبر معظم انقلاب را به درد آورد.

شهادت مظلومانه این دانشمند هسته‌ای و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بار دیگر نشان داد دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی نتوانستند در برابر پیشرفت‌های علمی دانشمندان مومن و متعهد کشور عزیزمان ایران اسلامی تاب بیاورند و دستان پلیدشان را یک بار دیگر به خون این دانشمند عزیز آغشته کردند.

شهید فخری‌زاده چهره شاخص علمی و هسته‌ای و شخصیت مبتکر کشور در طول عمر بابرکت خود با کارهای نوآورانه و فناورانه خود در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی و هسته‌ای برای حفظ بازدارندگی قدرت کشور و همچنین تربیت و آموزش‌های علمی و تحقیقاتی که در وزارت دفاع بکار بست همواره مایه عزت و سربلندی نظام بود.

بی‌شک این حادثه تروریستی خللی در عزم و اراده محکم و فولادین مردم وارد نخواهد کرد و راه این شهید بزرگوار با قوت و سرعت بیشتری به همت دانش‌آموختگان و دانش‌جویان وی ادامه پیدا خواهد کرد و بزودی عاملان این جنایت به سزای عمل ننگین خود خواهند رسید.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، شهادت این دانشمند برجسته انقلاب را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا، جامعهٔ علمی، مردم شهیدپرور و همسر و فرزندان این شهید بزرگوار، خانواده‌های معزز فخری‌زاده، قاسمی، بیت شریف آیت الله برهانی و مردم شریف و بزرگوار شهر رستمکلا تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آن شهید عزیز از درگاه خداوند متعال علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبری جمیل مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار