پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در پی شهادت دکتر فخری‌زاده؛

ترور شهید «فخری‌زاده» بار دیگر کینه صهیونیست نسبت به مردم ایران را اثبات کرد

در پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی آمده است: ترور شهید دکتر «محسن فخری‌زاده»، به دست تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی بار دیگر نشان داد که آنها از مردم ایران کینه همیشگی به دل گرفته و با ترور دانشمندان این ملت سعی می‌کنند تا مانع توسعه علمی، دفاعی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران شوند.
کد خبر: ۴۲۸۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷ - 28November 2020

ترور شهید «فخری‌زاده» بار دیگر کینه صهیونیست نسبت به مردم ایران را اثبات کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سرهنگ «جلیل وحیدی»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی در پی شهادت دکتر «محسن فخری‌زاده» با صدور پیامی شهادت ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ (و کسانی که در راه خدا کشته شده اند، هرگز کارهایشان ضایع نمی شود، خداوند به زودی آنان را راه داده و حالشان را نیکو می گرداند و در بهشتی که برای آنان وصف کرده، پناه می دهد.)

ترور شهید دکتر محسن فخری‌زاده، به دست تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی بار دیگر نشان داد که آنها از مردم ایران کینه همیشگی به دل گرفته و با ترور دانشمندان این ملت سعی می‌کنند تا مانع توسعه علمی، دفاعی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران شوند.

این شهید بزرگوار در طول حیات باعزت خود با تلاش برای ارتقای صنعت هسته ای و دفاعی کشور، منشاء خیر و برکت فراوان برای مردم شدند و در سایه تلاش‌ها و زحمات ایشان، قدرت دفاعی و هسته ای ایران به درجه‌ای رسید که رشک و حسد استکبار جهانی را در پی داشته و هراس در دل آنها بیاندازد.

دشمنان جمهوری اسلامی ایران آگاه باشند گر چه فقدان شهید فخری‌زاده برای همیشه احساس خواهد شد اما هزاران جوان بسیجی و انقلابی ایران راه این شهید بزرگوار را ادامه داده و جای خالی او را پر خواهند کرد.

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت شهادت دانشمند بزرگ هسته ای و صنعت دفاعی کشور محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران و خانواده بزرگوار این شهید جلیل‌القدر، اعلام می‌داریم که تا پای جان تعقیب و مجازات آمران و عاملان ترور ناجوان‌مردانه این دانشمند برجسته ایران اسلامی را از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی خواستاریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار