عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

ترور دانشمندان ثمری برای دشمن ندارد/ فعالیت هسته‌ای ادامه می‌یابد

مجتهد شبستری گفت: ایران با شهادت یک نفر از فعالیت هسته‌ای که شروع کرده است، دست برنمی‌دارد و قطعا آن را ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۴۲۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴ - 28November 2020

ترور دانشمندان ثمری برای دشمن ندارد/ فعالیت هسته‌ای ادامه می‌یابدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگویی، در واکنش به شهادت محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، اظهار داشت: آنچه مسلم است اینکه دشمنان ما مخصوصاً آمریکا و اسرائیل با پیشرفت هسته‌ای ما مخالف هستند و نتانیاهو از محسن فخری‌زاده اسم برده بود.

وی عنوان کرد: این امر نشان دهنده آن است که این‌ها شدیداً مخالف پیشرفت هسته‌ای ایران هستند و به نظرشان می‌رسد که مثلاً با ترور دانشمندان، ما از فعالیت هسته‌ای دست بر می‌داریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل با تصور جلوگیری از فعالیت هسته‌ای ما به واسطه ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان اشتباه می‌کنند، گفت: ایران با شهادت یک نفر از فعالیتی که شروع کرده دست برنمی‌دارد و قطعاً آن را ادامه خواهد داد. این شهادت‌ها سبب می‌شود مردم ما بیشتر به این موضوع علاقمند شوند و جوانان ما بیشتر به دنبال علم و دانش بروند و مسأله هسته‌ای را ترغیب کنند.

مجتهد شبستری تصریح کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای ما منجر می‌شود به اینکه هم دولت و هم ملت ما هوشیارتر شوند و این ترور هیچ ثمره‌ای برای بیگانگان ندارد جز اینکه تشفی خاطری برای آن‌ها باشد که یک نفر از دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند و جز آن، برایشان سود دیگری ندارد.

وی ضمن امیدواری از شناسایی قاتلین و ترور کنندگان شهید فخری زاده و مجازات آنها، بیان کرد: دانشمندان هسته‌ای نیز باید احتیاط و مراقبت کنند، زیرا در معرض خطر هستند و لازم است با احتیاط رفت و آمد داشته باشند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمنان فکر می‌کنند ما فعالیت هسته‌ای گسترده‌ای داریم و این عملیات جنایت آمیز را انجام می‌دهند. ما در مسأله برجام این مسائل را مطرح کردیم و فکر می‌کنند با تغییر نخست وزیر اسرائیل در وضعیت هسته‌ای ایران تغییری حاصل می‌شود و این‌ها توهماتی است که دشمنان ما دارند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار