فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی:

ترور شهید «فخری زاده» رود خروشانی از جوشش علمی در رگ‌های فرزندان ایران به جریان می‌اندازد

سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» گفت: ترور شهید دلاورمرد هسته‌ای «محسن فخری زاده» نه تنها نمی‌توانند شتاب فزاینده‌ی تولید علم را متوقف کنند، بلکه رود خروشانی از جوشش علمی، اخلاقی و حماسی را در رگ‌های همه‌ی فرزندان برومند ایران زمین، به جریان می‌اندازد.
کد خبر: ۴۲۸۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳ - 28November 2020

ترورشهید «فخری زاده» رود خروشانی از جوشش علمی در رگهای فرزندان ایران به جریان می‌اندازدبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی تبار» فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی به مناسبت شهادت دانشمند شهید «محسن فخری زاده» پیامی صادر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر ستاره‌ی فروزانی در آسمان بیکران فضایل ملت شهیدپرور و پرافتخار ایران اسلامی درخشید و انوار فروزانش دلها و دیدگان همه‌ی جهانیان را به عزت و عظمت انقلاب اسلامی متوجه ساخت.

ترور ناجوانمردانه شهید دلاورمرد هسته‌ای «محسن فخری زاده»، هر چند خون پاک او را بر زمین ریخت و دلهای دلدادگانش را به درد آورد، اما تروریست‌های دردمنش و وحشی صفت بدانند که با ترور فیزیکی دانشمندان علمی و هسته‌ای ما نه تنها نمی‌توانند شتاب فزاینده‌ی تولید علم و قدرت علمی این دیار دین مدار را متوقف کنند، بلکه خون مقدس هر شهیدی که بر زمین می‌ریزد رود خروشانی از جوشش علمی، اخلاقی و حماسی را در رگهای همه‌ی فرزندان برومند ایران زمین، به جریان می‌اندازد و به الگوی الهام بخش و همیشه زنده‌ی رهروان طریق عزت و آزادگی تبدیل می‌شود.

ملت تاریخ ساز ایران، به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی، راه روشن خود را به سوی نیل به قله‌های رفیع عزت، آزادگی و کسب اقتدار در همه‌ی عرصه‌ها پیدا کرده و ترورهای کور و نابکارانه نمی‌تواند کوچکترین خللی را در این مسیر سراسر روشنی و ظفرمندی، ایجاد نماید.

 امروز در سایه‌ی راهبریهای داهیانه پیشوای والامقام جهان اسلام حضرت امام خامنه‌ای عزیز و پیروی از وصایای گرانمایه امام راحل عظیم الشّأن (ره) شتابان تر از همیشه، این راه پرافتخار را ادامه خواهد داد و از سنگ‌اندازی دشمنان، لحظه‌ای و ذرّه ای نخواهد هراسید.

اینجانب شهادت مظلومانه سردار سرافراز جبهه‌های علمی و دانشمند بزرگ هسته‌ای، شهید والامقام محسن فخری زاده را به حضور مقام معظم رهبری، خانواده‌ی معظم آن شهید، جامعه‌ی علمی کشور و عموم ملت آزاده و شهیدپرور ایران اسلامی، تبریک و تسلیت می‌گویم و با محکومیت شدید این اقدام بزدلانه تروریستی، امیدوارم مسئولان و همه‌ی اقشار و آحاد جامعه، عبرت‌های لازم را از این واقعه‌ی جانگداز بگیرند و آن را به فرصتی برای درک بیشتر توطئه‌های دشمنان و آبادانی بیشتر ملت و میهن، با اتّکاء بر ظرفیت‌های درونی تبدیل نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار