شهید علیرضا سورى: ملت ایران سربازان امام زمان(عج) هستند

شهید علیرضا سورى در وصیت‌نامه خود آورده است: ای ملت شهید پرور ایران شما به نحوى سربازان امام زمان (عج) هستید و باید در راه خدا استوار و پابرجا بمانید
کد خبر: ۴۲۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴ - 28November 2020

شهید علیرضا سورى: ملت ایران! شما سربازان امام زمان(عج) هستیدبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دقاع‌پرس، شهید شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید علیرضا سورى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بى پایان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران، امام خمینى و با سلام و درود به ارواح پاک شهداى راه حق و قرآن و با سلام و درود به رزمندگان پرتوان اسلام که عاشقانه تا قله شهادت پیش راندند و عاقبت به آرزوى دیرینه خویش که عشق به خدا و عشق به حسین بود رسیدند همان انسان‌هایی که در راه سرخ شهادت گام برداشتند.

رسول اکرم مى‌فرماید کارهاى دنیایى خویش را چنان ترتیب بده که گوئى فردا خواهى مرد و همچنین مى فرماید کارهاى آخرت خویش را چنان ترتیب بده که گویى براى همیشه زنده خواهى بود.

پدر و مادرم از شهادت من ناراحت نشوید چون من و تمام این جوان‌هاى مبارز نزد شما امانتى بیش نیستیم و اگر خدا بخواهد و هر لحظه که لازم بداند این امانت را از شما خواهد گرفت پس چه بهتر که انسان در راه الله و راه حق و حقیقت و راه حسین (ع) شهید شود تا آنکه در بستر بیمارى جان سپارد.

به خدا قسم براى من دردناک است اگر در بستر جان بدهم من راه برادران و شهیدان را ادامه مى دهم و تا هر وقت که خدا بخواهد این راه را ادامه خواهم داد و هر وقت که پاک شدم و لیاقت پیدا کردم نزد خدا خواهم رفت.

خدایا تو شاهدى که من براى رضاى تو گام برمى‌دارم و براى رضاى تو این راه را مى‌روم و براى خاطر تو حاضرم جان بدهم.

خدایا تو آگاه و شاهدى که راه تمامى شهیدان را ادامه مى‌دهم خدایا تو شاهدى که من براى مقام و منزلت گام برنمى‌دارم و تو شاهدى که من به هل من ناصر ینصرنى مولایم حسین لبیک گفتم و راه او را ادامه دادم.

ای ملت شهید پرور ایران شما به نحوى سربازان امام زمان(عج) هستید و باید در راه خدا استوار و پابرجا بمانید همچنان که بوده و هستید. امام عزیز را تنها نگذارید چون همین امام بود که ما را از تاریکى به روشنایى هدایت کرد. پشتیبان امام و ولایت فقیه باشید

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار