پیام تسلیت آیت الله «ناصری» درپی شهادت دانشمند هسته‌ای «محسن فخری‌زاده»

آیت الله «ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد شهادت سردار اسلام و دانشمند پر افتخار «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹ - 28November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله «ناصری» نماینده ولی فقیه در استان یزد شهادت سردار اسلام و دانشمند پر افتخار «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.

متن پیام بدبن شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًاَ

شهادت سردار اسلام، دانشمند پر افتخار و مدیری با کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران.

دکتر «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به دست تروریست‌های کوردل، وابستگان اسکتبار و رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران شد.

شهادت این شهید والامقام را به پیشگاه حضرت، ولی عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده معزز، همکاران، مجموعه علمی و نظامی کشور، دوستدارن و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای شهید محسن فخری زاده همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، و برای بازماندگان و وابستگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

جنایتکاران و دشمنان بدانند طبق وعده الهی که فرمود: إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ، خون مطهر شهدای ترور و شهدای مقاومت با نابودی رژیم صهیونیستی و فتح قدس شریف به ثمر خواهد نشست و در مبارزه و ایستادگی در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب لحظه‌ای از پای نخواهیم نشست.

بدون شک خون پاک این شهید راه و رسم عزت آفرینی، مقاومت و ظلم ستیزی را پررونق‌تر از گذشته خواهد کرد.

ومن الله التوفیق

محمدرضا ناصری

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها