امام‌جمعه بخش مرکزی یزد:

همه هدف دشمن این است که انقلاب اسلامی شکوفا نشود

آیت الله «مدرسی» امام‌جمعه بخش مرکزی یزد گفت: همه هدف دشمن این است که انقلاب اسلامی شکوفا نشود و الگویی برای دیگر کشور‌ها در بُعد شکوفایی نباشد.
کد خبر: ۴۲۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 28November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله سید «محمدکاظم مدرسی» با محکوم کردن ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای ایران، گفت: شهادت دانشمند هسته‌ای ایران مصیبت بزرگی برای جهان اسلام است.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به اینکه این حرکت‌ها نشان از خباثت و دشمنی خاص با انقلاب اسلامی دارد، گفت: دشمنان نمی‌خواهند که انقلاب اسلامی در حال رشد در جهان باشد و این مسئله را گاهی با مذاکره، تهدید و تحریم مانع می‌شوند و امروز هم با ترور شخصیت‌های اثرگذار کشور به دنبال جلوگیری از رشد چشمگیر جمهوری اسلامی در جهان است.

وی اضافه کرد: همه هدف دشمن این است که انقلاب اسلامی شکوفا نشود و الگویی برای دیگر کشور‌ها در بُعد شکوفایی نباشد.

مدرسی با تأکید بر اینکه آنکه ظلم می‌کند بداند که باید هزینه‌های ظلم را بپردازد اظهار داشت: ما نیز به این مسئله آگاهی داریم که باید هزینه‌های استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی را بپردازیم.

امام‌جمعه بخش مرکزی یزد اعلام کرد: ما بعد از دست دادن سرمایه‌های ارزشمند و نیرو‌های هسته‌ای کشور شاهد تشدید در مراقبت از این عزیزان بودیم و دشمن احساس کرد که دیگر راه نفوذی ندارد، اما بازهم می‌بینیم که دشمن نفوذ کرده که از نیرو‌های امنیتی کشور خواهش داریم در این خصوص بیشتر توجه داشته باشند تا سرمایه‌های کشور در مقابل دشمن حفظ شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها