ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق در واکنش به ترور شهید فخر‌ی‌زاده:

دل بستن به دشمن، خسارت جبران‌ناپذیری را به همراه خواهد داشت

امیر سرتیپ رضا آذریان گفت: اقدامات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی نشان از دشمنی بی‌پایان آنهاست؛ و اعتماد و دل بستن به آن اشتباه است و خسارت جبران‌ناپذیری در برخواهد داشت.
کد خبر: ۴۲۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴ - 28November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا، امیر سرتیپ رضا آذریان، ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا در واکنش به ترور محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع اظهار داشت: دشمنان این انقلاب و نظام از ابتدای پیروزی انقلاب بارها و بارها اقدام به ترور دانشمندان این مرز و بوم کرده‌اند؛ غافل از اینکه چنین اقدامات کوری نه تنها خللی در عزم ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی نخواهد داشت؛ بلکه آن‌ها را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف مصمم‌تر خواهد کرد.

وی افزود: آمریکا، اسرائیل و متحدان آنها از توان هسته‌ای و موشكی ايران هراس دارند. ترور كور يك دانشمند، نشانه ضعف و استيصال دشمنان است چون آنها توان مقابله علمی، سياسی و حتی نظامی را با جمهوری اسلامی ندارند.

امیر آذریان تاکید کرد: ترورهای مذبوحانه دانشمندان هسته‌ای ایران نه تنها عامل بازدارنده‌ای برای مشتاقان این حوزه نخواهد بود، بلکه شاهد استقبال گسترده جوانان ایران اسلامی برای ادامه تحصیل در این رشته در دانشگاه‌های کشور هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا تاکید کرد: همانطور که جمهوری اسلامی پاسخ کوبنده وای به شرارت‌های دشمنان داده است قطعا این بار نیز انتقام سختی از عوامل ترور این دانشمند برجسته گرفته خواهد شد.

وی تصریح کرد: اقدامات دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی علیه جمهوری اسلامی نشان از دشمنی بی‌پایان آنهاست؛ پس اعتماد و دل بستن به آن اشتباه است که در صورت محقق شدن، خسارت جبران‌ناپذیری در برخواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها