فرمانده انتظامی استان مازندران:

اقدام تروریستی دشمن هیچ خللی در اراده و ایستادگی ملت ندارد

سردار «مرتضی میرزایی» در پیامی گفت: ملت قهرمان ایران عزیز در طول دوران انقلاب ثابت کرده‌اند که تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی دشمنان و بدخواهان نظام هیچگونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی جوانان این مرز و بوم وارد نخواهد ساخت.
کد خبر: ۴۲۸۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ - 28November 2020

اقدام تروریستی دشمنان هیچ خللی در اراده و ایستادگی ملت نداردبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی استان مازندران در پیامی شهادت دانشمند برجسته علمی و دفاعی کشور، شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر چهرۀ پلید استکبارجهانی نسبت به ملت سرافراز ایران اسلامی در حادثه تروریستی دانشمند برجسته، مجاهد و نخبه علمی و دفاعی کشور، شهید دکتر «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، آشکارتر شد.

دشمنان کوردل که از رویارویی و مصاف با صبر و مقاومت، ایستادگی، رشد و پیشرفت فرزندان مومن و انقلابی این ملت در تمامی عرصه‌های علمی و دفاعی عاجز و ناتوان شده‌اند، هربار به اقداماتی ناجوانمردانه و خارج از خصلت‌های انسانی و معیارهای بین‌المللی روی می‌آورند که نه تنها هیچ حاصلی برای آنان نخواهد داشت بلکه چهره پلیدشان هر روز برای جهانیان آشکارتر خواهد شد.

ملت قهرمان ایران عزیز در طول دوران انقلاب ثابت کرده‌اند که تحرکات ناجوانمردانه و اقدامات تروریستی دشمنان و بدخواهان نظام هیچگونه خللی در اراده راسخ و ایستادگی جوانان این مرز و بوم وارد نخواهد ساخت و آنان همچون همیشه سربلند و سلحشور دست از اهداف و آرمان‌های استکبارستیزی خود برنخواهند داشت.

فرماندهی انتظامی استان مازندران ضمن تبریک و تسلیت شهادت آن مجاهد خستگی‌ناپذیر که همچون یاران شهیدش میراث گرانبهایی را در عرصه علمی و دفاعی کشور از خود به جای گذاشت و برتری‌های راهبردی فراوانی را برای نظام اسلامی رقم زد به مقام معظم رهبری، همسنگران و مردم قهرمان ایران اسلامی، علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای این شهید سرافراز مسئلت می‌نماید.

فرمانده انتظامی استان مازندران

سرتیپ دوم پاسدار مرتضی میرزایی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار