استاندار کرمانشاه:

نقش مهم نیرو‌های مسلح در تحقق راهبرد جهش تولید در کرمانشاه

بازوند با بیان اینکه نیرو‌های مسلح نقش مهمی در راستای تحقق راهبرد جهش تولید در استان کرمانشاه داشته‌اند، گفت: ظرفیت قطعه سازی صنعت دفاعی، کار‌های نو و جدیدی در استان کرمانشاه پدید آورده است.
کد خبر: ۴۲۸۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ - 28November 2020

نقش مهم نیرو‌های مسلح در تحقق راهبرد جهش تولید در کرمانشاهبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفت‌وگویی، با اشاره به ظرفیت نهضت قطعه‌سازی صنعت دفاعی، اظهار داشت: در راستای اجرای مفاد اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی به عنوان یک ظرفیت مناسب کمک زیادی به استانداری و سایر بخش‌های اقتصادی استان کرمانشاه می‌کند.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح نقش مهمی در راستای تحقق راهبرد جهش تولید در استان کرمانشاه داشته اند، افزود: ظرفیت قطعه سازی صنعت دفاعی، کار‌های نو و جدیدی در استان کرمانشاه پدید آورده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به دیگر همکاری و فعالیت‌های نیرو‌های مسلح در این استان گفت: نیرو‌های مسلح تمام قد در بحث کرونا پای کار آمده و در حال کمک رسانی هستند.

بازوند ادامه داد: در استان کرمانشاه به‌عنوان اولین استان، طرح شهید سلیمانی و یا محله محور مبارزه با کرونا آغاز شد که مسئولیت آن با سپاه نبی اکرم (ص) است که از یک هفته قبل به منازل سرکشی کرده و بیماریابی می‌کنند و نتیجه این طرح نیز تاکنون مثبت بوده است.

منبع: میزان

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار