پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری در پی شهادت دانشمند هسته ای

سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» در پی شهادت دکتر «محسن فخری زاده» به دست تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹ - 28November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سرهنگ «منوچهر ذوالفقاری» در پی شهادت دکتر «محسن فخری زاده» به دست تروریست‌های وابسته به صهیونیست‌ها و استکبار جهانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

میان مؤمنان، مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند، برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بار دیگر ایادی استکبار که دست خود را از همه جا کوتاه دیده و توان رویارویی با جوانان غیور این مرز و بوم را در خود ندیدند در اقدامی بزدلانه به ترور و تروریسم روی آورده و دست خود را به خون پاک یکی دیگر از دانشمندان هسته ای کشورمان آغشته کردند به این خیال واهی که خواهند توانست مانع پیشرفت و پیشروی ملت ایران در عرصه های مختلف علمی شوند.

اما دشمنان نمی دانند با شهادت فرزندان این ملت، درخت انقلاب و بیداری ملت های مظلوم جهان آبیاری خواهد شد و روی هر شاخه آن جوانان شهادت طلب و انقلابی بیشمار به ثمر خواهد نشست.

اینجانب شهادت دکتر «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به رهبر عزیزمان امام خامنه ای (مدظله العالی)، جامعه دانشمندان هسته ای و همکاران وزارت دفاع، خانواده معزز ایشان و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل برای بازماندگان را از محضر خداوند متعال خواستارم.

منوچهر ذوالفقاری
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس

نظر شما
پربیننده ها