حجت‌الاسلام شیرازی:

مسئولین به دشمن تفهیم کنند که حرکت های احمقانه هزینه سنگینی دارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه نوشت: مسئولین باید با ضرب شصت نشان دادن به قاتلان شهید فخری زاده، به دشمن تفهیم کنند که چنین حرکت های احمقانه ای همراه با هزینه سنگینی است.
کد خبر: ۴۲۸۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۳ - 28November 2020

مسئولین به دشمن تفهیم کنند که حرکت های احمقانه هزینه سنگینی داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام علی شیرازی نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس در پیامی اظهار داشت: شهادت مظلومانه‌ی دانشمند بزرگ و برجسته دکتر محسن فخری زاده؛ رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، به دست مزدوران خودفروخته و کثیف و وابستگان به آمریکای خیانت پیشه و صهیونیسم ابله را به امام خامنه ای عزیز، ملت فهیم ایران، نیروهای مسلح و خانواده عظیم الشان ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه ی دانشمند بزرگ و برجسته دکتر محسن فخری زاده؛ رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، به دست مزدوران خودفروخته و کثیف و وابستگان به امریکای خیانت پیشه و صهیونیسم ابله را به امام خامنه ای عزیز، ملت فهیم ایران، نیروهای مسلح و خانواده عظیم الشان ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

این شخصیت وارسته عمر خود را صرف ارتقاء توان علمی و دفاعی کشور کرد و مزد مجاهدت چهل ساله خود را از خدای بزرگ گرفت.

مسئولین کشوری و لشکری نیز باید با ضرب شصت نشان دادن به قاتلان خبیث این دانشمند عزیز، به دشمن تفهیم کنند که چنین حرکت های احمقانه ای همراه با هزینه ی سنگینی است.         

علی شیرازی

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها