مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با فعالیت‌های فرهنگی و هنری عجین باشد

عباس زارع گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با فعالیت‌های فرهنگی و هنری عجین باشد و فعالان این حوزه با استمداد از شهدای عزیزمان پیش بروند.
کد خبر: ۴۲۸۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷ - 28November 2020

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با فعالیت‌های فرهنگی و هنری عجین باشدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در دیدار با «سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری اظهار داشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید با فعالیت‌های فرهنگی و هنری عجین باشد و فعالان این حوزه با استمداد از شهدای عزیزمان پیش بروند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: نگاه ویژه به مسائل اجتماعی و مناطق حاشیه‌نشین باید در اولویت‌های ما باشد و اردوهای جهادی برای رفع این مشکلات و معضلات تقویت شوند.

«سید ابراهیم شریفی» فرمانده سپاه ناحیه ساری نیز با اشاره به رسالت سپاه در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: ما در تمامی برنامه‌های اجرایی خود، محوریت اصلی را بر رفع مشکلات اجتماعی، ترویج مسائل فرهنگی، رفع محرومیت‌ها و صیانت از این نظام الهی قرار داده‌ایم و منویات مقام معظم رهبری، چراغ راه ماست.

شریفی با تاکید بر همکاری و مشارکت‌های فرهنگی هنری با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، ارتقاء کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری در استان را ناشی از این همکاری‌ها عنوان کرد و افزود: تلاش داریم تا این روند همچنان مستحکم بماند و منشاء خدمتگزاری‌های ارزشمندی برای مردم غیور استان و کشور باشیم.

«عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه استان نیز با تاکید بر تقویت برگزاری جشنواره‌های فرهنگی هنری، تعامل‌های بیشتر بین نهادهای فرهنگی هنری و دفع هجمه‌های فرهنگی هنری دشمنان نظام در فضای مجازی گفت: خوشبختانه وحدت کلمه در ایران اسلامی همچون خاری در چشم جهانخپاران و استکبار جهانی شده و ما از این که پیرو راه شهداییم خوشحالیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار