پیام تسلیت فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد در پی ترور شهید «فخری‌زاده»

سردار «حسن حکمتیان» با صدور پیامی شهادت «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴ - 29November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، سردار «حسن حکمتیان» فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی شهادت «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ و َمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا»، در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند (احزاب ۲۳).

مدال پر افتخار شهادت در راه خدا تنها بر سینه کسانی نصب خواهد شد که تمام وجودشان را وقف خدمت به اسلام و مسلمین کرده‌اند‌. ملت قهرمان ما از عروج سرخ فرزندان خویش، همواره درس ایثار، شجاعت و از خودگذشتگی را آموخته‌اند و این امر مهم، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نماد ایستادگی و مقاومت در مقابل جهان‌خواران و مستکبرین مبدل ساخته است.

امروزه پیشرفت‌های مهم و بزرگ کشور در زمینه‌های علمی، هسته‌ای، صنعتی، نظامی، اقتصادی و کشاورزی مدیون ازخودگذشتگی و رشادت‌های بهترین فرزندان این مرز و بوم است.

دشمنان قسم‌ خورده انقلاب اسلامی که هیچگاه چشم دیدن پیشرفت‌های مهم کشور عزیزمان علی‌الخصوص در زمینه مهم هسته‌ای را نداشته‌اند، در اوج خفت و خواری دست به اقداماتی زده‌اند که آینده بسیار خطرناک و ویرانگری را برایشان رقم خواهد زد.

شهادت مظلومانه دانشمند پرافتخار و سرافراز کشورمان دل‌های تمام هموطنان عزیز را محزون و عزادار ساخت؛ اما ملت ما شهادت را عزت ابدی و به تعبیر امام انقلاب مرگ تاجرانه می‌پندارند و با قدرت این راه مقدس را ادامه خواهند داد.

نکته مهم در شهادت دانشمند برجسته و ارزشمند کشور این است که مدعیان دروغین حقوق بشر، در راس آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع اسرائیل نشان دادند که نه تنها از قدرت نظامی کشورمان هراس دارند، بلکه پیشرفت‌های علمی این مرز و بوم را نیز موجب ترس و نابودی خود می‌دانند که به فضل و نصرت الهی انتقامی سخت و نابودکننده از آنان خواهیم گرفت.

اینجانب شهادت مظلومانه دانشمند بزرگ هسته‌ای کشور دکتر محسن فخری‌زاده را محضر امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و عموم مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم. ان‌شاءالله که بتوانیم ادامه‌ دهنده راه راستین شهیدان و سرباز مردم عزیزمان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار