«حشدالشعبی» یورش داعش به «کرکوک» عراق را ناکام گذاشت

نیرو‌های «حشدالشعبی» عراق طی عملیاتی گسترده یورش تروریست‌های تکفیری داعش به منطقه‌ای در جنوب غرب استان «کرکوک» را ناکام گذاشتند.
کد خبر: ۴۲۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ - 29November 2020

«حشدالشعبی» یورش داعش به «کرکوک» عراق را ناکام گذاشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه المسله، تروریست‌های تکفیری داعش تلاش کردند تا بر منطقه‌ای واقع در جنوب غرب «کرکوک» عراق سیطره یابند؛ تلاش تروریست‌های داعش برای نفوذ به کرکوک با دخالت به موقع نیرو‌های حشدالشعبی عراق مواجه شد.

براساس این گزارش، نیرو‌های حشد شعبی ضمن ممانعت از پیشروی تکفیری‌ها در کرکوک خسارت‌های فراوانی را نیز به صفوف آن‌ها تحمیل کردند. چندی پیش نیز نیرو‌های حشدالشعبی تلاش تکفیری‌ها برای تسلط بر منطقه «تل‌الذهب» واقع در سامراء را ناکام گذاشته بودند.

این درحالی است که اخیراً نیز نیرو‌های عراقی به‌همراه حشدالشعبی مواضع تروریست‌های تکفیری داعش در غرب استان الانبار را هدف قرار دادند؛ در جریان عملیات مذکور، نیرو‌های عراقی و حشدالشعبی موفق شدند خطوط امدادرسانی داعش در غرب الانبار را قطع کنند.

افزون بر این، هفته گذشته نیز فرماندهی عملیات حشدالشعبی در استان صلاح‌الدین از موفقیت مرحله اول عملیات پاکسازی رشته کوه‌های المکحول در شمال صلاح‌الدین از لوث تروریست‌های داعش خبر داده است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار