«جبهه‌النصره» ۲۹ مرتبه مناطق کاهش تنش در سوریه را هدف قرار داد

مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه با صدور بیانیه‌ای از حملات گسترده تروریست‌های «جبهه‌النصره» به مناطق کاهش تنش در سوریه این کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰ - 29November 2020

«جبهه‌النصره» ۲۹ مرتبه مناطق کاهش تنش در سوریه را هدف قرار دادبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از روسیا الیوم، پایگاه «حمیمیم» که مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه به شمار می‌رود، بیانیه‌ای را در خصوص حملات گسترده تروریست‌های تکفیری جبهه‌النصره به مناطق کاهش تنش در نقاط مختلف سوریه صادر کرد.

بر اساس این گزارش، مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه در بیانیه خود تأکید کرده است که تروریست‌های تکفیری جبهه النصره اخیراً ۲۹ مرتبه مناطق کاهش تنش در نقاط مختلف را هدف حملات خود قرار داده‌اند.

مرکز روسی نظارت بر آتش‌بس سوریه در این خصوص اعلام کرد که جبهه‌النصره ۱۸ حمله را به مناطق کاهش تنش در استان ادلب ترتیب داده است. به گفته این مرکز، جبهه‌النصره همچنین پنج حمله را در استان لاذقیه ترتیب داده است.

مرکز مذکور همچنین عنوان کرده است که استان حماه نیز چهار مرتبه توسط تروریست‌های تکفیری جبهه‌النصره هدف حمله قرار گرفته است؛ این درحالی است که حملاتی نیز توسط جبهه‌النصره به استان حلب انجام شده است.

انتهای پیام/ ۴۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار