پیام امام جمعه اهل سنت اسدیه در پی ترور شهید «فخری‌زاده»؛

استکبار جهانی و صهیونیسم چشم دیدن افتخارآفرینی فرزندان این مرز و بوم را ندارند

مولوی «سید احمد عبداللهی» در پیامی ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید «محسن فخری‌زاده» را محکوم کرد و چنین اعمالی را سبب «حرکت پرشتاب» نخبگان و دانشمندان کشور دانست.
کد خبر: ۴۲۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸ - 29November 2020

اعمال غیر انسانی دشمنان ماهیت پلید بدخواهان نظام اسلامی را در عرصه جهانی آشکارتر می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، مولوی «سید احمد عبداللهی» امام جمعه اهل سنت اسدیه در پیامی ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید «محسن فخری‌زاده» را محکوم کرد و چنین اعمالی را سبب «حرکت پرشتاب» نخبگان و دانشمندان کشور دانست.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيم

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُون»

شهادت دانشمند خدوم هسته‌ای، دکتر «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع که عمری را در خدمت پیشرفت کشور، تأمین امنیت و آسایش برای مردم سپری نمود و در میدان دفاع از میهن اسلامی با ابتکارات خود قدم‌های بسیار مفیدی برداشت، مایه غم و اندوه فراوان برای ملت ایران اسلامی گردید.

شکی نیست که استکبار جهانی و صهیونیسم، چشم دیدن این همه افتخارآفرینی توسط فرزندان این مرز و بوم را ندارند و با نهایت ذلت و زبونی دست به ترور چنین عناصر مفیدی می‌زنند تا با خیال خام خود جلوی پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را بگیرند، اما غافل از آنکه با ریختن خون چنین شخصیت‌های علمی، حرکت پرشتاب نخبگان و دانشمندان با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

این اعمال غیر انسانی ماهیت پلید و کینه توز بدخواهان نظام اسلامی را در عرصه جهانی بیشتر آشکار خواهد ساخت و جز روسیاهی برای آنان چیزی را به بار نخواهد آورد.

اینجانب این ضایعه دردناک را خدمت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، همکاران شهید و همه دلاورمردان نیروهای مسلح تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم آرزوی مغفرت و برای خانواده مرحوم صبر و اجر خواهانم و از نیروهای امنیتی و قضایی تقاضای شناسایی و مجازات عاملان این حادثه تلخ را دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار