مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

آسمان پایتخت دفاع مقدس منور به حضور نورانی شهدا می‌شود

سردار «عباس یوسفی» گفت: پس از درخواست‌های مکرر بسیاری از شهرها، روستاها و مناطق مختلف استان خوزستان برای افتخار میزبانی از شهدای گمنام، جغرافیای پایتخت دفاع مقدس دیگر بار منور به حضور نورانی شهدا خواهد شد.
کد خبر: ۴۲۸۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ - 29November 2020

آسمان پایتخت دفاع مقدس دیگر بار منور به حضور نورانی شهدا می شود

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز از ورود پیکر مطهر 6 شهید گمنام به خوزستان خبر داد و اظهار داشت: جغرافیای پایتخت دفاع مقدس دیگر بار منور به حضور نورانی شهدا می‌شود.

وی افزود: پس از درخواست‌های مکرر بسیاری از شهرها، روستاها و مناطق مختلف استان خوزستان برای افتخار میزبانی از شهدای گمنام  موفق شدیم مجوز تشییع و تدفین 6 شهید گمنام را در 3 نقطه بگیریم.

یوسفی گفت: پیکر مطهر شهدا عصر امروز با استقبال مسئولان ارشد استان و البته رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی وارد فرودگاه بین‌المللی اهواز شده و سپس جهت تشییع و تدفین به مکان‌های مد‌نظر تحویل داده می شوند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان افزود: رنگ و بوی مطهر شهدا هیچ وقت از آسمان خوزستان پر نکشید و مردم ولایی و انقلابی ما به هر بهانه و در قالب‌های مختلف همیشه یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و می‌دارند.

وی تصریح کرد: به امید پروردگار و عنایت شهدا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به انجام مراسم تشییع و تدفین شهدا در شرکت فولاد خوزستان، گروه ملی صنعتی فولاد ایران و گروه توپخانه 64 الحدید به بهترین شکل ممکن عمل خواهیم کرد.

یوسفی متذکر شد: زمان، مکان و شیوه چگونگی تشییع و تدفین 6 شهید گمنام بزودی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد ضمن اینکه از تجمع و اجرای مراسم به صورت عمومی معذوریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار