فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران:

تلاش شهید فخری‌زاده برای ساخت واکسن کرونا بی‌ثمر نماند

زالی در پیامی عنوان کرد: تلاش شهید محسن فخری‌زاده برای ساخت واکسن کرونا بی سرانجام نماند و با تلاش شبانه‌روزی وی و همکارانش این پروژه اکنون به مرحله آزمایش‌های انسانی رسیده است.
کد خبر: ۴۲۸۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 29November 2020

تلاش شهید فخری‌زاده برای ساخت واکسن کرونا بی‌ثمر نماندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، «علیرضا زالی» فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در پیامی ضمن محکومیت این جنایت مزدورانه، شهادت این دانشمند برجسته علمی کشور را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده و بازماندگان ایشان، جامعه علمی و پژوهشی کشور و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

عروج ملکوتی شهید دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، دانشمند برجسته عرصه پژوهش و فناوری، امنیت و سلامت کشور را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده مکرم ایشان، ملت شریف ایران و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم.

بدون تردید این اقدام تروریستی دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، نشان از بغض و عداوت و عجز آنان در برابر پیشرفت‌ها و دستاورد‌های دانشمندان نخبه این مرزو بوم است؛ دانشمندانی بی ادعا که با تلاشی وصف‌ناپذیر و عزمی راسخ در راه استقلال و خودکفایی، بالندگی و اعتلای میهن خویش گام برمی‌دارند.

شهید فخری زاده عمر پربرکت خود را صرف ارتقای دانش و فناوری و امنیت کشور کرد و علاوه بر حوزه صنعت دفاعی یکی از پیشگامان صحنه مبارزه با کرونا نیز بود.

وی و مجموعه سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع در پاندمی کووید ۱۹ به یاری نظام سلامت کشور شتافتند و با تولید اولین کیت ایرانی تشخیص کرونا که از نظر کیفی و فناوری در سطح استاندارد‌های روز دنیا قرار دارد؛ نام ایران عزیز را در زمره معدود تولیدکنندگان این کیت پیشرفته ثبت کرد و زخمی دیگر بر قلب تیره دشمن وارد آورد.

دشمنان این مرز و بوم که همواره از مشاهده توفیقات و پیشرفت‌های ایران عاجز هستند با کینه‌توزی دست به این اقدام تروریستی زدند؛ غافل از اینکه شاگران این شهید نخبه با عزمی راسخ‌تر از گذشته راه وی را ادامه خواهند داد و ملت شهیدپرور ایران همچون گذشته دست از تلاش برای اعتلای کشور خویش برنخواهد داشت.

عروج ملکوتی این دانشمند شهید را به خانواده و نزدیکان آن بزرگوار، رهبر معظم انقلاب، ملت شهیدپرور ایران و جامعه علمی کشور تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و هم‌نشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مسألت دارم.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار