پیام فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص نزاجا به مناسبت شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور؛

ملتی که شهادت برایش افتخار است چنین اقدامات مزبوحانه‌ای مانع رشدش نخواهد شد

در پیام امیر «شفیعی» آمده است: برای ملتی که شهادت برایش افتخار است هرگز این اقدامات مزبوحانه مانع رشد فزاینده و پرشتاب علمی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد و این مسیر پراقتدار محکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت.
کد خبر: ۴۲۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲ - 29November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، امیر سرتیپ دوم ستاد «امیرحسین شفیعی» فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا، در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور، دکتر «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.

متن پیام امیر شفیعی بدین شرح می‌باشد:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
«بسم رب‌الشهدا والصدیقین»
 
تاریخ گواهی خواهد داد که تروریسم دولتی با ترور دانشمندی فرهیخته و متعهد، خفت استکبار جهانی به سردستگی آمریکا و صهیونیزم را در مقابله با ملت غیور و شهیدپرور ایران اسلامی نشان داد.
 
برای ملتی که شهادت برایش افتخار است هرگز این اقدامات مزبوحانه مانع رشد فزاینده و پرشتاب علمی و هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد و این مسیر پراقتدار محکم‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و شهادت هرکدام از فرزندان این مرز و بوم، عزم و اراده ملت ایران اسلامی را برای تداوم افتخارآفرینی در میدان‌های علمی چندین برابر خواهد کرد.
 
اینجانب شهادت دانشمند متعهد و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشور دکتر «محسن فحری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وازرت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به محضر مقام معظم فرماندهی کل قوا حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله العالی)، جامعه علمی کشور، نیروهای مسلح، خانواده آن شهید عزیز و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
 
سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی
فرمانده تیپ 25 نیرو مخصوص واکنش سریع نزاجا
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار