پیام امام جمعه اهل سنت بیرجند در پی ترور شهید «فخری‌زاده»؛

ترور شهید «فخری‌زاده» نشان از زبونی و خاری دشمنان قسم خورده ایران است

مولوی «غلام‌حیدر فاروقی» در پی ترور شهید «محسن‌ فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای کشور پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ - 29November 2020

ترور شهید «محسن فخری‌زاده» نشان از زبونی و خاری دشمنان قسم خورده ایران استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، مولوی «غلام‌حیدر فاروقی» امام جمعه اهل سنت بیرجند در پی ترور «محسن‌ فخری‌زاده» دانشمند برجسته هسته‌ای و دفاعی کشور، شهادت این دانشمند هسته‌ای را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

متأسفانه در شرایطی که هنوز قلوب مردم ایران متأثر از شهادت سردار دل‌ها است، بار دیگر شاهد از دست دادن یکی از عزیزان و بزرگان حوزه علمی کشورمان هستیم.

دشمنان قسم‌خورده ایران پیش خودشان فکر می‌کنند که ترور در ایران هم شاید مانند برخی از سایر کشور‌ها باعث رعب و وحشت مردم و مانع پیشرفت این مرز و بوم شود اما این را بدانند ترور نخبگان، بزرگان و دانشمندان هسته‌ای در ایران سبب پیشرفت بیشتر این کشور می‌شود.

ترور دانشمند برجسته کشورمان شهید «محسن فخری‌زاده» نشان از زبونی و خاری دشمنان قسم خورده ایران است و اینگونه اقدامات نشان داد که ایران بزرگ و انقلاب اسلامی با ریخته شدن خون شهیدان و دانشمندان عزیز کشورمان روز به روز پابرجاتر و استوارتر خواهد ماند. نتیجه اعتماد به دشمن و خوش باوری و داد و ستد، جز شهادت عزیزانمان چیز دیگری نخواهد بود.

جامعه اهل سنت ایران همپای دیگر اقشار کشور به عنوان یک خواسته ملی، انتظار دارد وزارت دفاع، وزارت اطلاعات و همچنین ارگان‌های مربوطه در سریع‌ترین زمان ممکن، متجاوزان داخلی و خارجی را به اشد مجازات برسانند و وزارت امور خارجه نیز ساکت ننشیند و در اینگونه موارد، فعال‌تر از گذشته عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار