مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

شخصیت شهید «محسن فخری‌زاده» برد جهانی دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی به ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید «محسن فخری‌زاده» اشاره کرد و گفت: شخصیت این شهید برد جهانی دارد و افکار زیادی را متوجه خود می‌کند.
کد خبر: ۴۲۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴ - 29November 2020

شخصیت شهید «محسن فخری‌زاده» برد جهانی دارد/ ضرورت ارتقاء سواد رسانه‌ایبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مراسم امضای تفاهم‌نامه سازمان فضای مجازی بسیج سپاه انصارالرضا (ع) و اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در زمینه آموزش تخصصی سواد رسانه‌ای و ایجاد محتوای جذاب و اثرگذار امروز منعقد شد.

حجت‌الاسلام «احمد رضایی» مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این مراسم، آموزش رسانه و سواد رسانه‌ای را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: ارتقاء سواد رسانه‌ای آسیب‌های موجود در فضای مجازی را کاهش می‌دهد.

وی با اشاره به لزوم آموزش همگانی همه اقشار و آحاد جامعه در موضوع رسانه و فضای مجازی، گفت: نهادهای دینی، مدنی و صنفی باید اعضا و زیر مجموعه خود را تحت آموزش مستمر در زمینه سواد رسانه‌ای قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه عصر حاضر عصر انقلاب ارتباطات و اطلاعات است، تصریح کرد: به عنوان سربازان و سپاهیان فضای مجازی باید هدفمند و منسجم و با یک شبکه‌سازی دقیق در این عرصه کار و تلاش کنیم.

رضایی همچنین به ترور دانشمند هسته‌ای کشور شهید «محسن فخری‌زاده» اشاره کرد و ادامه داد: شخصیت این شهید برد جهانی دارد و افکار زیادی را متوجه خود می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه امروز خانواده‌ها ناچار به آشنایی با فضای رسانه هستند در حالی که سواد رسانه‌ای ما بسیار کم و خطر آن بیشتر از نفع آن است، متذکر شد: پدران و مادران باید شیوه‌های صحیح استفاده از فضای مجازی را به فرزندان خود آموزش دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اگر علم و سواد رسانه‌ای نداشته باشیم آسیب جدی خواهیم دید، اضافه کرد: تحقیق و پژوهش علمی الزام کار رسانه‌ای و فعالیت در فضای مجازی است و در همین راستا آموزش رسانه و فضای مجازی و سواد رسانه‌ای یک ضرورت است که به‌طور ویژه دنبال می‌شود.

رضایی با تأکید بر اینکه باید بدانیم جبهه و خاکریز عوض شده و باید تلاش کنیم تا بتوانیم در این خاکریز نیز پیروز میدان باشیم، خاطرنشان کرد: امید است با آموزش به فرزندان و تربیت سربازانی برای جنگ رسانه و فضای مجازی در این مسیر نیز پیروز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها