سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد؛

ضرورت اهتمام شهرداری در احداث بنای یادبود شهید سلیمانی

اعطا در صفحه شخصی خود در توئیتر از احداث نکردن بنای یادبود سردار شهید سلیمانی توسط شهرداری گلایه و بر ضرورت تسریع در انجام آن تأکید کرد.
کد خبر: ۴۲۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 29November 2020

گلایه اعطا از شهرداری به دلیل عدم احداث بنای یادبود شهید سلیمانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با انتشار چندین پست در صفحه شخصی خود در توئیتر با گلایه از عدم احداث بنای یادمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سوی شهرداری تهران، نوشت: سردار سلیمانی را که به شهادت رساندند، طرحی دوفوریتی تهیه کردم و به تصویب رسید. طی آن شهرداری مکلف شد طی فراخوانی بین‌المللی، بهترین طرح را به‌منظور احداث یادمان سردار، انتخاب و اجرا کند. ‬ طبیعتاً فراخوان بین‌المللی و فراخواندن هنرمندان سایر کشورها برای ارائه طرح ابعاد رسانه‌ای، تبلیغی و سیاسی وسیع‌تری به موضوع می‌بخشید.

سخنگوی شورای شهر ادامه داد: هدف این بود که این بنای یادمان سردار در مکانی احداث شود که هیأت‌های دیپلماتیک خارجی پس از ورود به کشور، در برابر آن ادای احترام کنند. جای گلایه باقی است که این مصوبه مهم و نمادین هنوز به اجرا درنیامده است.

اعطا با اشاره به اینکه امروز تروریسم دولتی صهیونیسم سرباز دیگری از وطن را به شهادت رسانده است، نوشت: انتظار می‌رود شهرداری بنای یادمان این دو سرباز عزیز را در مکان مناسبی از شهر احداث کند.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها