یادداشت/ مصطفی خدابخشی

ترور هدفمند

شگرد عملیات‌های اطلاعاتی و جوخه‌های ترور فعال موساد در ایران در طول یک دهه گذشته این موضوع را محرز کرده که هر‌گاه دشمن خطر پیشرفت علمی تا مرحله دستیابی به فناوری‌های مدرن دنیا توسط دانشمندان ایرانی را عن قریب بداند، سناریوی حذف فیزیکی آنان را اجرا می‌کند.
کد خبر: ۴۲۹۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵ - 29November 2020

گروه استان‌های دفاع‌پرس - مصطفی خدابخشی؛ با نیم نگاهی به فعالیت‌های چهار دهه اخیر نهادهای اطلاعاتی کشور در راستای تامین امنیت داخلی و خارجی میتوان دریافت بسیاری از مجاهدت های خاموش سربازان گمنام و موفقیت های عرصه اطلاعاتی - امنیتی نظام جمهوری اسلامی هیچگاه به اطلاع عموم نرسیده است.

ترور شهید سرافراز دکتر محسن فخری‌زاده را می‌توان در گروه ترورهای سبک جدید سیستم‌های اطلاعاتی بیگانه طبقه‌بندی و ارزیابی کرد. با عنایت به ماه‌های پایانی دوره ریاست جمهوری آمریکا، سیستم حاکم بر رژیم صهیونیستی به خیال خود آخرین حربه‌های خود را به کار بسته تا در مدت زمان باقیمانده از عمر دولت مستعجل ترامپ، با سناریویی از پیش تعیین شده، ضمن ایجاد فضای احساسی و هیجانی در افکار عمومی ایرانیان، نظام جمهوری اسلامی را به سمت اقدام متقابل نسنجیده و متعاقبا کلید زدن سناریوی اصلی منطقه‌ای سوق دهد.

قطعا مقامات عالی رتبه سیاسی، نظامی و امنیتی کشور در این خصوص مانند گذشته بسیار هوشمندانه و با درایت عمل کرده و ضمن نشان دادن ضرب شستی قاطعانه به سرویس‌های اطلاعاتی دخیل در این عمل ناجوانمردانه، نقشه‌های دشمن را به شکست خواهند کشاند.

نظام جمهوری اسلامی کماکان با اقتدار به حرکت خود در مسیر پیشرفت و تعالی ادامه خواهد داد و به یاری خدا، خواب دشمنان را به یاس مبدل خواهد کرد. دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور بلاشک با قدرتی که از آنها سراغ داریم تا رسیدن به سر منشا حرکت بزدلانه اخیر موضوع را در دستور کار خود قرار داده و تمام تلاش خود را در این خصوص به کار خواهند بست.

شهید والامقام محسن فخری زاده، قطعا در طول این سالها شاگردانی خبره و ارزشمند را برای جامعه علمی و تحقیقاتی کشور تربیت کرده و راهش با قوت بیش از پیش ادامه خواهد یافت و وعده خدا درباره ظالمان قطعا محقق خواهد شد که در قرآن کریم فرمود: و سیعلموا الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار