پیام سرهنگ «منصور زارع» در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور؛

ترور دانشمند فرهیخته ورشکستگی سلطه جویان بین المللی را ثابت کرد

در بخشی از پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد آمده است: ترور دانشمند فرهیخته شهید «محسن فخری زاده» بار دیگر ورشکستگی خودخواهان و سلطه جویان بین المللی را ثابت کرد. دشمنان این نظام با آگاهی از ناتوانی خود در برابر پیشرفت‌های علمی فرزندان این سرزمین به اعمال غیرانسانی تروریستی روی می‌آورند.
کد خبر: ۴۲۹۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸ - 29November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ پاسدار «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید «محسن فخری زاده» پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ترور دانشمند فرهیخته شهید «محسن فخری‌زاده» بار دیگر ورشکستگی خودخواهان و سلطه جویان بین المللی را ثابت کرد. دشمنان این نظام با آگاهی از ناتوانی خود در برابر پیشرفت‌های علمی فرزندان این سرزمین به اعمال غیرانسانی تروریستی روی می‌آورند.

دشمنان این آب و خاک بدانند، با ترور انسان‌های والایی همچون شهید فخری زاده نه تنها پیمودن طریق مقدس نظام اسلامی متوقف نمی‌شود، بلکه خون پاک این شهدا، وحدت مضاعف، رشد و تثبیت این نظام مقدس به ارمغان خواهد آورد.

اینجانب این ضایعه را محضر مقام معظم رهبری، ملت استوار ایران اسلامی، نیرو‌های مسلح، جامعه علمی و خانواده آن شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و سکینه الهی و برای شهید عزیزمان علو درجات را از خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار