فرماندار لنگرود خبر داد؛

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در لنگرود

رحیم حیدری با اشاره به اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع چرخه انتقال ویروس در شهرستان لنگرود اجرا می‌شود، گفت: باید به عنوان کار جهادی به اجرای این طرح نگاه کنیم تا همگان بتوانیم در فضای سالم تنفس کنیم.
کد خبر: ۴۲۹۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶ - 29November 2020

به عنوان کار جهادی به اجرای طرح شهید «سلیمانی» نگاه کنیم

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «رحیم حیدری» فرماندار لنگرود امروز در جلسه طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» که در فرمانداری شهرستان «لنگرود» برگزار شد با اشاره به شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» اظهار داشت: هر شهادتی یک تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه و مردم دارد، طبیعتاً خون این شهید هم نه تنها پایمال نخواهد شد بلکه محسن فخری زاده ‌های دیگر را پرورش می‌دهد.

فرماندار لنگرود تصریح کرد: در زمان آغاز شیوع ویروس کرونا، وضعیت تامین اقلام دارویی و بهداشتی با چالش‌هایی مواجه بود و حتی استکبار جهانی به هلال احمر اجازه جذب کمک‌های انسان دوستانه را نمی‌داد، حساب‌های هلال احمر را بلوکه کرده بود؛ خوشبختانه به برکت انقلاب و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری این مشکلات را پشت سر نهادیم.

وی افزود: از همه انتظار داریم با هر توانی در راستای تامین سلامت مردم و همچنین همکاری با کادر درمان گام بردارند تا مردم ما کمتر آسیب ببینند تا از این بحران به سلامتی عبور کنیم، در این راستا هر بخش یا نهادی باید کمیته‌های جداگانه‌ای تشکیل دهند.

حیدری با اشاره به اینکه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف قطع چرخه انتقال ویروس در شهرستان لنگرود اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این طرح تامین اقلام بهداشتی، دارویی و غذایی مشارکت همه جانبه تمام ادارات را می طلبد، باید به عنوان کار جهادی به اجرای این طرح نگاه کنیم تا همگان بتوانیم در فضای سالم تنفس کنیم، داروخانه‌های شهرستان از حیث تامین مواد بهداشتی و لوازم حفاظت شخصی به اجرای بهتر این طرح کمک کنند.

وی تاکید کرد: طرح مواسات در این مرحله با رویکرد متفاوت اجرا می‌شود، این طرح قبلاً با هدف کمک به تامین معیشت خانوارهای نیازمند انجام می‌شد اما اکنون باید به خانوارهای مبتلا به ویروس کرونا کمک شود تا آنان مجبور نباشند برای تامین نیازهای اولیه خود در اجتماع حضور یابند.

فرماندار لنگرود افزود: بعد از اجرای این طرح ظرف ماه‌های آینده باید با افتخار اعلام کنیم که دیگر مردم ما گرفتار این بیماری نیستند و با افتخار گزارش عملکرد ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها