دیدار فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با خانواده شهید «صفدری»

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و جمعی از معاونین خود با خانواده شهید «علی صفدری» دیدار و دلجویی کردند.
کد خبر: ۴۲۹۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹ - 29November 2020

ديدار فرمانده مرزباني سيستان و بلوچستان با خانواده شهيد «صفدري»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، فرمانده مرزبانی استان به همراه رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و جمعی از معاونین خود با خانواده شهید «علی صفدری» دیدار و دلجویی کردند.

سردار «محمد ملاشاهی» فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع و والای شهدای عرصه نظم و امنیت در کشور، اظهار داشت: خون پاک و مقدس شهدا، تضمین کننده امنیت و آرامش خاطر آحاد ملت، در کشور ایران اسلامی است.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه تاکید و بیان کرد: زنده نگاه داشتن یاد شهدا یکی از مصادیق سپاس گذاری از رشادت‌های این مجاهدان و حفظ ارزش و جایگاه این اسوه‌های حسنه انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین «محمدحسین محسنی» رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: دیدار و دلجویی از خانواده معزز شاهد و ایثارگر و رسیدگی به دغدغه‌های آن‌ها کمترین فعالیتی است که می‌توان برای این بزرگواران انجام داد و این بیانگر این مهم است که همواره روحیه عشق به فرهنگ غنی و ارزشمند شهادت و شهید پروری در میهن عزیزمان در جریان است.

شهید علی صفدری از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرزند سرهنگ صفدری جمعی مرزبانی استان سیستان و بلوچستان بود که هفته گذشته حین انجام مأموریت به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار