در پیامی؛

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۹۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰ - 30November 2020

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پی درگذشت نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

عن رسول الله صلى الله علیه و آله: مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ، و مَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ.
پیامبر خدا صلى الله علیه و آله: مرگ عالم مصیبتى جبران‌ناپذیر و رخنه‌اى بسته‌ناشدنى است.

شنیدن خبر درگذشت برادر گرامی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد‌علی شهیدی، باعث تأثر و تأسفِ خاطر گردید. تلاش‌ها و مجاهدت‌های بی‌وقفه این روحانی با اخلاص در نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، معاونت ریاست جمهوری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، مجلس شورای اسلامی و دیگر نهاد‌ها و ارگان‌ها مؤثر و ماندگار خواهد بود.

بی‌تردید، رسیدگی به امور خانواده مجاهدان راه حق و مردانی که خونشان در راه اسلام و میهن اسلامی نثار شده توشه آخرت این روحانی پرتلاش و زحمتکش خواهد بود.

اینجانب ضمن آرزوی علوّ درجات از درگاه الهی برای آن عالم متعهد و انقلابی، صبر و سلامتی را برای بازماندگان به‌ویژه همسر و فرزندان آن مرحوم خواستارم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها
آخرین اخبار