معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

آغاز فاز جدید طرح شهید سلیمانی در کهگیلویه و بویراحمد

«احد جمالی» از آغاز فاز جدید کنترل کرونا به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با رمز «حی علی خیرالعمل» در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۹۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 30November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «احد جمالی» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هماهنگی طرح شهید سلیمانی در مرکز بهداشت استان با بیان اینکه در این طرح از ظرفیت‌های مهم و گوناگونی از جمله بسیج و نیروهای بهداشت و درمان استفاده خواهد شد، اظهار داشت: ظرفیت‌های محلی نیز از جمله نقاط قوت این طرح است که باید در همه شهرها، بخش‌ها و حتی روستاها به کار گرفته شود.

وی ظرفیت بزرگان و ریش‌سفیدان را یکی دیگر از نقاط قوت و برجسته برای استفاده و کمک در این طرح عنوان کرد و افزود: بزرگان و ریش‌سفیدان این استان در همه برهه‌ها ثابت کردند بیشترین کمک و پشتیبانی را از نظام و انقلاب داشتند و در این طرح با بزرگ‌منشی کمک‌کار خواهند بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها خواست که به نحو شایسته و مطلوب، بیشترین توان خود را برای اجرای درست این طرح به کار گیرند تا به امید خدا به زودی شاهد قطع زنجیره انتقال و کاهش ابتلا به این ویروس باشیم.

جمالی با اشاره به هماهنگی لازم میان تیم‌های حاکمیتی در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: با استفاده از ظرفیت بزرگان، متنفذین، اقوام و عشیره‌ها  و همچنین تفکر فرهیختگان استان می‌توانیم اهداف این طرح را پیگیری و دنبال کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های همه رسانه‌ها و صدا و سیمای استان، بیان کرد: رسانه‌های مختلف و صدا و سیمای استان همیشه پیش‌قدم در همه مسائل و بحران‌ها بودند و فرهنگ‌سازی خوبی برای آموزش و آگاهی‌بخشی به مردم دارند.

جمالی خاطر نشان کرد: باید با هماهنگی در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف این طرح را با موفقیت انجام دهیم، ضمن اینکه شهرستان‌ها پیشنهادات و نیازمندی‌ها را اعلام کنند تا بتوانیم منش خدمت‌رسانی به مردم در این طرح مقدس بشویم.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بحث اساسی ما قطع زنجیره شیوع کرونا است و رسما اعلام می‌کنم اجتماعات و دورهمی ها ممنوع است. 

بر پایه این گزارش، بیش از ۲ هزار و ۸۲۸ نیرو در قالب ۷۳۶ تیم مراقبتی، نظارتی، حمایتی و تیم‌های مشترک از نیروهای بسیجی برای اجرای درست و مطلوب طرح شهید سلیمانی همکاری می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها