سرلشکر موسوی در مراسم تشییع پیکر شهید فخری‌زاده تأکید کرد؛

ضرورت حرکت قوی‌تر و عمیق‌تر در حوزه دفاعی

فرمانده کل ارتش گفت: باید در دو عرصه علم و دانش و قدرت دفاعی قوی‌تر و عمیق‌تر حرکت کنیم.
کد خبر: ۴۲۹۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷ - 30November 2020

تاکید فرمانده ارتش بر حرکت عمیق‌تر در عرصه قدرت دفاعیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فخری‌زاده، در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت به ملت بزرگ ایران به مناسبت شهادت این دانشمند برجسته کشور اظهار داشت: کسانی که در عرصه‌های دفاع از اقتدار انقلاب، دفاع از ملت ایران و ایجاد قدرت برای کشور گام برمی‌دارند از ابتدا در صف شهادت ایستادند؛ لذا این افراد، یکی دیرتر و یکی زودتر در این وادی قرار می‌گیرند.

وی افزود: بنابراین عجیب نیست که می‌بینیم فرزندان شجاع، عالم، دانشمند، ایثارگر و فداکار ملت به دست خبیث‌ترین دشمنان به شهادت می‌رسند.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: اگر می‌بینیم که عالم و دانشمند عرصه دفاعی کشور را هدف قرار می‌دهند، نشان‌دهنده این است که دو حوزه علم و دانش و قدرت دفاعی، حوزه‌های بسیار مهم اقتدار کشور است و به همین علت دشمنان، آنان را هدف قرار دادند.

سرلشکر موسوی افزود: ما سال‌هاست که با استکبار و رژیم صهیونیستی در نبردیم و در طول این سال‌ها بار‌ها پیش آمده است که عقب‌نشینی یا پیشروی مقطعی داشتیم، اما این عقب‌نشینی‌ها و پیشروی‌های مقطعی، تعیین‌کننده پیروز نهایی نیست.

وی تأکید کرد: همگان باید در دو عرصه علم و دانش و قدرت دفاعی قوی‌تر و عمیق‌تر حرکت کنیم تا چشم دشمنان کشورمان کور شود.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: پیروز نهایی، قدرت حق و ملت بزرگ ایران خواهند بود که برحق هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها