فرمانده نزاجا:

انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفت

امیر سرتیپ حیدری در واکنش به ترور و شهادت دکتر فخری‌زاده گفت: امکان ندارد ما از خون شهدای عزیزمان بگذریم و ان‌شاءالله انتقام سختی از رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم گرفت.
کد خبر: ۴۲۹۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ - 30November 2020

هرگز از خون شهدای عزیزمان نمی‌گذریم/ انتقام سختی از رژیم صهیونیستی خواهیم گرفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، هفتمین جشنواره ایمنی و پیشگیری امام هادی (ع) در قالب طرح لبیک ۱۳ به صورت ویدئوکنفرانس در یگان‌های تابعه نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در این آیین اظهار داشت: غفلت، عادی‌نگاری و سهل‌انگاری موجب فرصت دادن به دشمن است.

وی با اشاره به شهادت دانشمند هسته‌ای، شهید محسن فخری‌زاده بر اثر اقدام تروریستی دشمنان افزود: رژیم صهیونیستی بداند با این کار احمقانه، تمام انسان‌های شرافتمند و آزاده دنیا را دشمن خود کرده است و تک تک این انسان‌ها خواستار انتقام سخت بابت این خون‌های به ناحق ریخته شده هستند؛ لذا امکان ندارد ما از خون شهدای عزیزمان بگذریم و ان‌شاءالله انتقام سخت و غافلگیرکننده‌ای از رژیم منحوس صهیونیستی خواهیم گرفت.

فرمانده نزاجا با اشاره به اهمیت بازرسی و ایمنی در یگان‌های تابعه نیرو‌های مسلح ادامه داد: علم و تجربه در زمینه بازرسی و ایمنی به کمک نزاجا آمده است به گونه‌ای که ریشه حوادث به صورت علمی بررسی شده و دلایل اصلی بروز حادثه به طور عالمانه مورد تحقیق قرار گرفته است.

امیر حیدری تاکید کرد: در بعد ایمنی دریافتیم که ساختار ایمنی باید باز طراحی شود به همین دلیل در گستره نیروی‌زمینی دامنه ساختار بازرسی گسترش یافته است.

وی تصریح کرد: رساله عملیه بازرسی نیروی زمینی ارتش به‌عنوان کتاب قانون و مرجع نیرو‌های مسلح مطرح است، از برکات این قانونمندی، پیشگیری از ده‌ها اتفاق و حادثه آسیب‌رسان به کارکنان و ادوات رزمی در یگان‌ها بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: اگر ایمنی و اصول پیشگیرانه در کار‌ها جریان داشته باشد حادثه‌ای در یگان‌ها اتفاق نمی‌افتد و یا اگر اتفاق بیفتد، دامنه خسارت کمتری دارد.

در پایان این مراسم از نفرات برگزیده هفتمین جشنواره ایمنی و پیشگیری امام هادی (ع) تقدیر شد.

انتهای پیام/ 200

پربیننده ها
آخرین اخبار