پیام سازمان بسیج رسانه گیلان در پی شهادت شهید «فخری‌زاده»؛

ایران اسلامی مملو از فخری‌زاده‌هایی است که سند عزت و افتخار این کشور هستند

سازمان بسیج رسانه گیلان در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ - 30November 2020

ایران اسلامی مملو از فخری‌زاده هایی است که سند عزت و افتخار این کشور هستند.

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، سازمان بسیج رسانه استان گیلان در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی شهید «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبديلًا»             

  استکبار جهانی بار دیگر حقارت و پستی خود را به نمایش گذاشت و برگی دیگر بر دفتر شرارت‌های خود اضافه کرد و موجب به شهادت رساندن یکی از نخبگان علمی و سرمایه های دفاعی، هسته ای و دانشی کشور ما شد.

به طور حتم شهادت این دانشمند با ارزش و نخبه علمی کشور هرچند ضایعه ای غیر قابل جبران برای جمهوری اسلامی ایران و جامعه نخبگانی کشور است، اما ایران اسلامی مملو از فخری‌زاده هایی است که سند عزت و افتخار این کشور هستند.

ملت بزرگ ایران امروز بیش از هر زمان دیگری گام دوم انقلاب را با اراده ای محکم تر و پویاتر از قبل، با سرمایه هایی معنوی می پیماید و به همه دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ثابت می کند که راه شهید فخری زاده و همه شهدای هسته ای بهتر و بیشتر از قبل ادامه می یابد.

سازمان بسیج رسانه استان گیلان ضمن محکوم نمودن این جنایت بی شرمانه به همه مدعیان دروغین حقوق بشر و استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس و هم‌پیمانان عربی آنها در منطقه، اعلام می کند که همان گونه که امام راحل فرمودند: بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود، خون این شهید بی شک موجب بیدارتر شدن این ملت شده و جهاد علمی و خودکفایی سرمایه های دانشی ایران اسلامی قوی تر از گذشته به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها