فرمانده ناجا:

مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت است

سردار اشتری در پیامی به مناسبت روز مجلس آورده است: نظام جمهوری اسلامی ایران، الگویی بی‌نظیر و درخشان از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشته و مجلس شورای اسلامی که عصاره فضائل ملت است، نمادی ویژه از این مردم‌سالاری است.
کد خبر: ۴۲۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ - 30November 2020

مجلس شورای اسلامی عصاره فضائل ملت استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در پیامی روز مجلس را به رئیس خانه ملت تبریک گفت و یاد شهید آیت‌الله «سیدحسن مدرس» را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
رئیس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

دهم آذرماه به‌عنوان روز مجلس، یادآور رشادت‌های شهید آیت‌الله سیدحسن مدرس در دفاع از حقوق ملت ایران است که در دوران استبداد پهلوی توانست نور امید و رهایی را در دل آزادیخواهانان ایران اسلامی بتاباند.

نظام جمهوری اسلامی ایران، الگویی بی‌نظیر و درخشان از مردم‌سالاری دینی را به نمایش گذاشته و مجلس شورای اسلامی که عصاره فضائل ملت است نمادی ویژه از این مردم‌سالاری است. مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مجلس را امید نظام و مظهر اقتدار و اختیار ملت نامیده و فرمودند: «مجلس شورای اسلامی یک مرکز اساسی و تعیین‌کننده برای انقلاب است و همه سررشته‌های امور، به مجلس شورای اسلامی برمی‌گردد.»

اینجانب نیز این فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تبریک و تهنیت این روز به جناب‌عالی و سایر نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، توفیق روزافزون شما را در مسیر تحقق اهداف عالیه انقلاب اسلامی و پاسداری از ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و زعامت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال خواهانم.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها