نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد؛

ضرورت الگوگیری نسل جوان از شهیدان

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: تکریم شهدا و قدم نهادن در راه آن‌ها باید سرلوحه نسل جوان و انقلابی ما قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۲۹۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸ - 30November 2020

پس از برجام هرچه توانستند ما را تحریم کردند و آنچه که خواستند از ما گرفتند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس امروز در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران تشییع و تدفین شد.

حجت ‌الاسلام والمسلمین سید «عبدالنبی موسوی‌ فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در ابتدای این مراسم اظهار داشت: دلیل موفقیت رزمندگان و شهدا در هشت سال دفاع مقدس اطاعت از امام خمینی (ره) بود.

وی افزود: هم‌اکنون نیز هرجا موفقیتی از نظر نظامی، علمی و تکنولوژی دیده می‌شود زیرمجموعه مقام معظم رهبری است.

موسوی فرد گفت: بعد از شهادت شهید فخری زاده دیگر جای این نیست که بخواهند مساله مذاکره را مطرح کنند. پس از برجام نه‌تنها چیزی نصیب ما نشد، بلکه هرچه توانستند ما را تحریم کردند و آنچه که خواستند از ما گرفتند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: دلتان را به آمدن بایدن خوش نکنید. منافع آمریکا برای هر دو جریان دموکرات و جمهوری‌خواه خط قرمز است. فقط تاکتیک‌های اینها در عمل متفاوت است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی به معنای برداشتن موانع تولید و ایجاد ظرفیت‌های تولیدی و از بین بردن قاچاق کالا است، افزود: با وجود آن‌که در 40 سال انقلاب اسلامی کارهای متعدد و مؤثری انجام شده است، اما هر کجا که ما نقطه ضعف می‌بینیم به این دلیل است که به سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب توجه نداشتیم.

وی در پایان، حضور شهدای گمنام در هر نقطه از استان را مایه برکت و افزایش معنویت دانست و گفت: تکریم شهدا و قدم نهادن در راه آن‌ها باید سرلوحه نسل جوان و انقلابی ما قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار