معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی‌سیاسی‌های آجا در استان هرمزگان:

ارتش و سپاه دفاع منسجمی را در عرصه دریا سازماندهی کرده‌اند

حجت‌الاسلام بهارلو گفت: ارتش و سپاه با همکاری تمامی ارگان‌های دفاعی کشور، دفاع منسجمی را در عرصه دریا سازماندهی کرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲ - 01December 2020

به گزارش  دفاع‌پرس از هرمزگان، به مناسبت هفتم آذر سالروز حماسه‌آفرینی‌های سپیدجامگان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام «علی مريدی‌زاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه يكم نيروی دريايی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با حضور در منطقه یکم امامت، با حجت‌الاسلام بهارلو معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان هرمزگان و مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت نداجا، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، معاون هماهنگ‌کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان هرمزگان و مدیریت عقیدتی سیاسی منطقه یکم امامت، ضمن قدردانی حضور صمیمانه حجت‌الاسلام مريدی‌زاده، بیان کرد: نیروی دریایی ارتش با استفاده از برتری‌هایی که در دریا دارد، با همکاری نیروی دریایی سپاه پاسداران و تمامی ارگان‌های دفاعی کشور، سازماندهی دفاعی منسجمی را در آب‌ها و دریاهای کشور تشکیل داده است.

حجت‌الاسلام بهارلو با بیان خاطره‌ای از نجات دادن یک کشتی نفتکش ایرانی توسط ناوشکن سبلان در یکی از ناوگرو های اعزامی نداجا به آب‌های بین المللی در آب‌های خلیج عدن که تشکر سازمان بنادر دریایی کشور را به همراه داشت، گوشه‌ای از جانفشانی و سختی کار کارکنان نیروی دریایی راهبردی در انجام ماموریت‌های ۸۰روزه را به بازگو کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در منطقه يكم نيروی دريايی سپاه پاسداران نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم نیروی دریایی راهبردی خصوصاً شهدای نبرد با آمریکای جنایتکار، فرارسیدن روز نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دریادلان و محافظان مرزهای آبی کشور به ویژه ایثارگران نیروی دریایی ارتش مستقر در استان هرمزگان، تبریک گفت.

در پایان این دیدار، هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه يكم نيروی دريايی سپاه پاسداران به حجت‌الاسلام بهارلو تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار