مسئول آموزش لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس:

کتاب شهدای آموزش لشکر ثارالله تدوین می‌شود

حمید مهرابی گفت: خاطرات،فیلم، زندگینامه و عکس‌های 87 شهید واحد آموزش جمع آوری شده و در جهت تدوین و چاپ کتاب شهدای آموزش قدم هایی موثر برداشته شده است.
کد خبر: ۴۲۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱ - 30November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، «حمید مهرابی» مسئول آموزش لشکر 41 ثارالله در دوران دفاع مقدس در دیدار با سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم در جهت زنده نگه داشتن یاد شهدا و معرفی آنها به نسل های آینده، خاطرات این عزیزان را جمع آوری، ثبت و ضبط کنیم.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید در جهت بیان و ثبت این خاطرات تلاش کنند تصریح کرد: مربیان دوران آموزش در هشت سال دفاع مقدس، عهده‌دار وظیفه سنگینی بودند و مخلصانه  و برای خدا کار می‌کردند که سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» درهمین زمینه بیان داشت«رزمندگان واحد آموزش پیکره لشکر ثارالله هستند.»

کتاب شهدای آموزش لشکر ثارالله تدوین می شود//// در حال ویرایش

مهرابی افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس مسئولیت آموزش رزمندگان لشکر ثارالله بر عهده افرادی بود که مجاهدت بسیاری انجام می دادند و شهدای شاخص بسیاری در این راه تقدیم اسلام شد که به نوعی تعدادی از این شهدا حتی در عین شاخص بودن در گمنامی به شهادت رسیدند.

مسئول آموزش لشکر 41 ثارالله با اشاره به اینکه بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس مسئولیت فرماندهی پادگان شهید بهشتی و نیروی قدس کرمان را عهده دار شدم تصریح کرد: با تعدادی از پیشکسوتان واحد آموزش بر حسب دینی که بر گردن خود احساس کردیم، در جهت معرفی همرزمان شهیدمان گام برداشتیم و مجمع یاران آموزش را تشکیل دادیم.

مهرابی ادامه داد: در این راستا خاطرات،فیلم، زندگی نامه وعکس های 87 شهید واحد آموزش جمع آوری شده است و در جهت تدوین و چاپ کتاب شهدای آموزش قدم هایی موثر برداشته شده است.

وی با بیان اینکه همه ما وطیفه داریم خانواده معظم شهدا را تکریم و احترام کنیم گفت: در جهت جمع آوری خاطرات، با خانواده شهدای بسیاری دیدار انجام شده و در حد امکان سعی بر آن بوده که  برخی از مشکلات این عزیزان حل شود و همچنین در این راستا  4500 قطعه عکس از شهدای آموزش جمع آوری شد که ان شاءلله بتوانیم علاوه بر کتاب، آلبوم شهدای واحد آموزش نیز تهیه شود.

یادگار دوران دفاع مقدس گفت: مرکز یاران آموزش وابسته به جایی نیست و تمام امکانات خود را در جهت جمع آوری خاطرات، زندگی نامه و عکس های شهدای آموزش به کار خواهد بست.

در این دیدار سرهنگ «محمود مهدوی فرد» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان آمادگی این اداره کل را در زمینه معرفی شهدای آموزش و برداشتن قدم های موثر اعلام نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار