امام جمعه گناوه:

ترورها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند

حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی گفت: ترورهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای میهن عزیزمان پراکنده و در پیمودن این راه مصمم‌تر خواهیم شد.
کد خبر: ۴۲۹۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲ - 30November 2020

ترورها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در پیامی به مناسبت ترور شهید «فخری زاده» اظهار داشت: شهادت سردار اسلام، دانشمند پر افتخار و مدیری با کارنامه درخشان در نظام جمهوری اسلامی ایران، دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست‌های کوردل، وابستگان استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی موجب تألم و تأثر ملت شریف ایران شد.

وی گفت: بدون شک، مردم بصیر ایران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد و چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای میهن عزیزمان پراکنده و در پیمودن این راه مصمم‌تر خواهیم شد.

امام جمعه گناوه افزود: قطعاً و قطعاً مسئولان محترم به موقع انتظار مردم را در پاسخ سخت و کوبنده‌ای که درس عبرت باشد برآورده خواهند کرد و به روزهای خوش محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار نزدیک می‌شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار