حرکت کاروان خودرویی در محکومیت ترور شهید «فخری‌زاده» در یزد

کاروان خودرویی در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای ایران دکتر «محسن فخری‌زاده» عصر دوشنبه در یزد و در مسیر‌های اصلی از میدان ابوذ و بلوار‌های مدرس، دهه فجر، استقلال، جمهوری اسلامی، پاکنژاد و دانشجو به حرکت درآمد.
کد خبر: ۴۲۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸ - 30November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، در این کاروان مردمی تعدادی از رانندگان وسایل نقلیه به صورت تک‌سرنشین و داشتن ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شهر به حرکت درآمده و یاد و خاطره شهید «فخری‌زاده» را گرامی داشتند.

آن‌ها در حالی که تصاویر این شهید بزرگوار و پرچم ایران را در دست داشتند با نظم و ترتیب و عبور از میادین و خیابان‌های مختلف با محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده بر شناسایی مسببان و آمران و مجازت آن‌ها تاکید کردند.

مشابه این کاروان  که با استقبال شهروندان مواجه شد در برخی از مناطق و شهرستان‌های استان به حرکت درآمد و مردم مومن، ولایتمدار و با بصیرت، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهید هسته‌ای را گرامی داشتند.

تروریست‌های بیگانه عصر جمعه هفتم آذر ماه جاری با کمین در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند در مسیر خودرو حامل «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران طی عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

به گفته وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، در جریان این حمله تروریستی ابتدا خودرو حامل فخری‌زاده مورد حمله قرار گرفت و پس از آن یک دستگاه خودرو نیسان در فاصله ۱۵ متری خودرو حامل وی منفجر شد.

فخری‌زاده در اثر این تیراندازی و انفجار به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد، ولی با توجه به شدت جراحات وارده در بیمارستان به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار