مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان:

ائمه جمعه بهترین مدافع برای مطالبات ایثارگران هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: ائمه جمعه بهترین مدافع برای مطالبات خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان محسوب می‌شوند.
کد خبر: ۴۲۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸ - 01December 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان امروز در سفر به بشاگرد ضمن دیدار با جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان با حجت‌الاسلام «حسین غلامی» امام جمعه این شهرستان دیدار کرد و اظهار داشت: ایثارگران در جامعه ما مطالبات به حقی دارند که باید به این مطالبات پاسخی شایسته و عملی داده شود.

وی ضمن اشاره به عملکرد یکساله این نهاد در سطح استان، عنوان کرد: بیشترین دغدغه این دستگاه رفع مشکل بیکاری، مسکن و درمان ایثارگران بود که به لطف پروردگار و همکاری سایر مسئولان تاکنون نتایج بسیار خوبی حاصل شده است.

ناوکی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار امیدواری کرد و افزود: تعامل و همکاری ویژه ای که ائمه محترم جمعه با بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه برنامه های فرهنگی داشته اند باعث گسترش بیش از پیش این نوع فعالیت ها شده است.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان با بیان اینکه فرهنگ مقاومت، ایثار، شهادت و جهاد بی ریا، نظام اسلامی را در دنیا متمایز کرده است، گفت: ائمه جمعه بهترین مدافع برای مطالبات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان محسوب می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها