چهل‌سالگی سرو/ شهید «علی فلکیان»:

در راه خدا جهاد کنید و همیشه و هر لحظه به یاد خدا باشید

شهید «علی فلکیان» در وصیت‌نامه خود چنین می‌نویسد: محکم باشید و در راه خدا جهاد کنید و همیشه و در هر لحظه خدا را بیاد داشته باشید، چرا که در همان لحظه که خدا را فراموش کردید به اشتباه نزدیک شده اید.
کد خبر: ۴۲۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰ - 01December 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شهید «علی فلکیان» ۱۰ آذر ۱۳۴۴ در شهرستان میبد یزد به دنیا آمد و تا پایان دوره ابتدایی تحصیل کرد. با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی و تک تیرانداز راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد. سرانجام ۲۸ اسفند ۱۳۶۰ در شوش بر اثر اصابت ترکش نارنجک به سر به شهادت رسید.

در ادامه وصیت نامه شهید بزرگوار را از نظر می‌گذرانیم:

«یا أَیُّهَا الْإِنْسانُ إِنَّکَ کادِحٌ إِلى رَبِّکَ کَدْحاً فَمُلاقِیهِ»

«ای انسان غافل مشو از آن روزی که به نزد پروردگار خویش حاضر می‌شوی»

با درود به رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی و یاران با وفایش، از خداوند متعال می‌خواهم شهادت را که نزدیک‌ترین راه رسیدن به اوست به من عطا فرمایید و مرا زیر لطف و پوشش خود قرار دهد، هر چند بنده‌هایی هستیم ناچیز، ولی از رحمت خداوند چه می‌دانیم  که رحمت او تا چه اندازه است؟

برادرانم! محکم باشید و در راه خدا جهاد کنید و همیشه و در هر لحظه خدا را بیاد  داشته باشید، چرا که در همان لحظه که خدا را فراموش کردید به اشتباه نزدیک شده اید. تنها باید کارهایتان برای رضای خدا باشد  و تصمیمتان برای رضای خدا باشد. حرفهایتان برای رضای خدا باشد و سخنانتان برای رضای خدا باشد و خلاصه لحظه به لحظه عمرتان برای رضای خدا باشد.

 و اما تو‌ای مادر! که خودت به من «انا لله و انا الیه راجعون» را آموختی، آموختی که همه مان از آن خدایم و بسوی او باز می‌گردیم، پس از شهادت من نگران مباش و شکر خدا را بجا آور که همچون نعمتی را به تو داده است؛ و تو‌ای پدر! که برای من زیاد زحمت کشیدی از تو می‌خواهم که پس از شهادتم این‌هایی که روشنفکر و مترقی هستند وقتی به نزد تو می‌آیند به آن‌ها اعتنایی نکنی این‌ها منافق هستند و یا کافرند؛

و ‌ای برادرم کاظم فلکیان! وقتی که بچه‌ها در مسجد گرد هم می‌آیند از آن‌ها استقبال بکن و به آن‌ها بگو که شهیدان  همیشه در قلب ما زنده  هستند و برادرم کاظم فلکیان به وصیت می‌کنم، که بدهکاری هایم را بپردازی و چون من جز آن زمین چیز دیگری ندارم آن را بردار  و بدهکار‌های مرا بپرداز، و‌ای برادر! به هیچ وجه درس را ترک نکن  و به برادران و خواهران و پدر و مادرم سلام  می‌رسانم. دیدارمان در روز قیامت.

در راه خدا جهاد کنید و همیشه و هر لحظه به یاد خدا باشید

در راه خدا جهاد کنید و همیشه و هر لحظه به یاد خدا باشید

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها